X-factor 2013: the liveshows!
zaterdag 15 juni 2013 om 16:16
Wat een vreselijke vertoning die X-factor deze keer.
Deze hele editie bedoel ik.
Werkelijk niet één van de talenten zou ik laten winnen.
Het is vooral vals en/of in slecht Engels gezongen. Óf het is gewoon slecht.
En dan die gruwelijke krijsmeiden in de zaal.
Kunnen die niet opzouten. Om gék van te worden.
Misschien ben ik wel klaar met die zangprogramma's ook.
Deze hele editie bedoel ik.
Werkelijk niet één van de talenten zou ik laten winnen.
Het is vooral vals en/of in slecht Engels gezongen. Óf het is gewoon slecht.
En dan die gruwelijke krijsmeiden in de zaal.
Kunnen die niet opzouten. Om gék van te worden.
Misschien ben ik wel klaar met die zangprogramma's ook.
vrijdag 21 juni 2013 om 20:36
vrijdag 21 juni 2013 om 20:38
quote:Twisted schreef op 21 juni 2013 @ 20:38:
Ik heb het gelukkig 2 weken niet gezien Heb ik oordopjes nodig?Ja leg ze maar vast klaar .
Ik heb het gelukkig 2 weken niet gezien Heb ik oordopjes nodig?Ja leg ze maar vast klaar .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 21 juni 2013 om 20:40
vrijdag 21 juni 2013 om 20:40
ik vind dit ook een vreselijke serie X-Factor
Ali had een potentiele winnares in zijn midden (die meid met die prachtige ogen) maar nam twee net niet talenten mee
die meiden maken me hartstikke gek met hun geschreeuw. Ik zou ze allemaal aan hun haar willen trekken
(maar gelukkig heb ik geen hormonen)
Ali had een potentiele winnares in zijn midden (die meid met die prachtige ogen) maar nam twee net niet talenten mee
die meiden maken me hartstikke gek met hun geschreeuw. Ik zou ze allemaal aan hun haar willen trekken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 21 juni 2013 om 20:41
quote:itsme26 schreef op 21 juni 2013 @ 20:40:
+1
Hai Its
+1
Hai Its
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.