X-Factor 2013
vrijdag 19 april 2013 om 16:35
Vanavond kunnen we (hopelijk) weer los met trashen, dan begint X-Factor weer! Met Ali, Anjs, Goor en Candy als juryleden, dit keer.
Helaas dus niet met Nick:
En ook niet met Simon:
En nee, ook Dan Karaty zit er niet bij:
We moeten het doen met een lelijke jury. Maar ach, als de lol maar groot is overleven we het wel... Veel plezier met trashen in dit nieuwe topic!
Helaas dus niet met Nick:
En ook niet met Simon:
En nee, ook Dan Karaty zit er niet bij:
We moeten het doen met een lelijke jury. Maar ach, als de lol maar groot is overleven we het wel... Veel plezier met trashen in dit nieuwe topic!
vrijdag 19 april 2013 om 21:27
vrijdag 19 april 2013 om 21:27
vrijdag 19 april 2013 om 21:29
vrijdag 19 april 2013 om 21:30
quote:gaby030 schreef op 19 april 2013 @ 21:28:
[...]
Ik vind hem juist wel iets hebben! En ik vind juist Gordon tenenkrommend! Grappig eigenlijk he, hoe verschillend je over iemand kan denken!Ik vind ze allebei tenenkrommend .
[...]
Ik vind hem juist wel iets hebben! En ik vind juist Gordon tenenkrommend! Grappig eigenlijk he, hoe verschillend je over iemand kan denken!Ik vind ze allebei tenenkrommend .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 19 april 2013 om 21:31
quote:Hangmat schreef op 19 april 2013 @ 21:29:
ali heeft wel goeierds, als je dat vergelijkt met Angela's oogst...
Door al die talentenshows kom je er wel achter dat er eigenlijk wel heel veel mensen goed kunnen zingen, niet eens zo bijzonder meer eigenlijk, goed zingen. Eerder bijzonder als je niet kunt zingen, zoals ik.Zou dat niet een beetje zo in elkaar gemonteerd zijn?
ali heeft wel goeierds, als je dat vergelijkt met Angela's oogst...
Door al die talentenshows kom je er wel achter dat er eigenlijk wel heel veel mensen goed kunnen zingen, niet eens zo bijzonder meer eigenlijk, goed zingen. Eerder bijzonder als je niet kunt zingen, zoals ik.Zou dat niet een beetje zo in elkaar gemonteerd zijn?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 19 april 2013 om 21:31