Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
heb overigens het liedje van Dony iets te vaak gehoord bij een gimmestiekuitvoering waar ik als mini-Pippin aan meedeed. Ik zie mezelf nog staan in een pippi-uitdossing als ik het liedje hoor.
Bad-Boyz en Danielle op de kruk denk ik..
Alle reacties Link kopieren
4 granted?
Ach welnee, Dony heeft na zijn fiasco weer eens schattig lopen doen, als een soort van ubergezonnebankte Shrek. Dus die is wel door volgens mij.
Ligt het aan mij of Wendy er niet helemaal bij.Het lijkt wel of ze zich door de avond sleep en elk moment kan instorten of in huilen uitbarsten...
quote:minny schreef op 07 mei 2010 @ 22:09:

Ach welnee, Dony heeft na zijn fiasco weer eens schattig lopen doen, als een soort van ubergezonnebankte Shrek. Dus die is wel door volgens mij. Uitstekende typering!
Eens met Chatterly
Erik is de Mol en HPL de Lul.
hihihi ubergezonnebankte Shrek....
He bah, de tv-kantine.
Lol Pippin, zou kunnen ja!

Haha lllumi..ik ga nu ook even wat anders doen! Tot bij de uitslag!
Perfectionisme is niet perfect...
Ik denk sowieso Kelvin in de finale voor losers, en daarnaast?? Ik gok op Danielle.
Tot zooooooo allen!
quote:noahtb schreef op 07 mei 2010 @ 22:08:

Danielle en Kelvin op de schopstoel denk ik..Denk ik ook
TV-kantine...ik ga ff peuken halen...
quote:minny schreef op 07 mei 2010 @ 22:09:

Ach welnee, Dony heeft na zijn fiasco weer eens schattig lopen doen, als een soort van ubergezonnebankte Shrek. Dus die is wel door volgens mij.
quote:nikkinuts schreef op 07 mei 2010 @ 22:10:

Eens met ChatterlyJa tuurlijk! Wij zijn denk ik van ongeveer dezelfde leeftijd met Steen in mn lijf
Daniëlle / Maaike en Kelvin: kick.
Ik ga ff peuken en chocola halen. En een ijsje voor chayuz.
Die Tv kantine is zo erg... en toch lach ik er stiekem om. Ben van de Telekidsgeneratie, dat zal het zijn. Ik weet niet beter.
Zo, even met zoon gekletst op MSN en ben gelijk 6 bladzijden achter, lees ze niet meer bij hoor
Ik heb nu de hele tijd de Beegees in mijn hoofd:

auw, auw, auw, auw

steen in me lijf, steen in me lijf

mijn arme hechtingen....
Ik vind hier dingen van.
Oei, ik zap zo over naar mijn andere verslaving: lost!

En ik zie dat vanavond op de belg de film TBS met Theo Maassen wordt uitgezonden, is dat wat? Heb hem nog niet gezien..
ik hoop dat de zingende borderliner smeera eruit kachelt... wat een vervelend wijf
quote:Sabeltandcavia schreef op 07 mei 2010 @ 22:16:

Ik heb nu de hele tijd de Beegees in mijn hoofd:

auw, auw, auw, auw

steen in me lijf, steen in me lijf

mijn arme hechtingen....Ohhh doe rustig aan meid! Ben je wel aan het opknappen trouwens?
ijsje ijsje ijsje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven