Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
dinsdag 22 juni 2010 om 16:51
Ik wil nog wel ff kwijt dat een beetje jalousie prima is zolang je
maar niet overdrijft.Dat mensen kritisch zijn is altijd al zo geweest.Zou Yolanthe het goed doen als presentatrice?Ik weet niet wat haar talenten zijn.Daar kan en wil ik niet over oordelen.
Haar uiterlijk vind ik erg mooi.Dat ze meer tandvlees heeft is
me nog geen eens opgevallen.
Ik zou het zelf niet erg vinden om een voetbalvrouw te zijn.Lekker veel geld zou ik dan wel hebben ha ha!!Maar dan zou ik zelf ook willen werken om iets te betekenen voor de maatschappij en niet alleen maar vrouw van willen zijn.
Kan iemand trouwens aan me uitleggen wat ''wulps'' is?Dit i.v.m. het feit dat Nederlands niet mijn moedertaal is.Thanks!
maar niet overdrijft.Dat mensen kritisch zijn is altijd al zo geweest.Zou Yolanthe het goed doen als presentatrice?Ik weet niet wat haar talenten zijn.Daar kan en wil ik niet over oordelen.
Haar uiterlijk vind ik erg mooi.Dat ze meer tandvlees heeft is
me nog geen eens opgevallen.
Ik zou het zelf niet erg vinden om een voetbalvrouw te zijn.Lekker veel geld zou ik dan wel hebben ha ha!!Maar dan zou ik zelf ook willen werken om iets te betekenen voor de maatschappij en niet alleen maar vrouw van willen zijn.
Kan iemand trouwens aan me uitleggen wat ''wulps'' is?Dit i.v.m. het feit dat Nederlands niet mijn moedertaal is.Thanks!
dinsdag 22 juni 2010 om 20:50
quote:Geraldine schreef op 22 juni 2010 @ 16:43:
[...]
Hoi Rugbykip,het gaat er niet op iedere topic zo eraan toe hoor.Er
zijn hier ook veel gezellige topics.
Beterschap trouwens!Je bent toe aan een vent ofzo? Loop niet zo te slijmen, rugbykuip is degene die hier begonnen is met de sfeer te verzieken, dus ga de rollen niet omdraaien.
[...]
Hoi Rugbykip,het gaat er niet op iedere topic zo eraan toe hoor.Er
zijn hier ook veel gezellige topics.
Beterschap trouwens!Je bent toe aan een vent ofzo? Loop niet zo te slijmen, rugbykuip is degene die hier begonnen is met de sfeer te verzieken, dus ga de rollen niet omdraaien.
dinsdag 22 juni 2010 om 21:23
dinsdag 22 juni 2010 om 21:27
Tja, ik kan wel over Rugbykuip beginnen maar dat ligt teveel voor de hand.
Dan geef ik hem alleen maar brandstof om verder te klieren, terwijl negatieve aandacht ook aandacht is...
Oh ja, ik heb één keer een waarschuwing gehad van een Angel, wist ik niet eens tot ik in het topic van de mods keek. Ik vind het wel een hele eer hoor, zo´n waarschuwing. Een 24-uurs ban kan ik nog riskeren, maar een permaban liever niet
Dan geef ik hem alleen maar brandstof om verder te klieren, terwijl negatieve aandacht ook aandacht is...
Oh ja, ik heb één keer een waarschuwing gehad van een Angel, wist ik niet eens tot ik in het topic van de mods keek. Ik vind het wel een hele eer hoor, zo´n waarschuwing. Een 24-uurs ban kan ik nog riskeren, maar een permaban liever niet
Viva naar de knoppen.
dinsdag 22 juni 2010 om 21:33
quote:_69_ schreef op 22 juni 2010 @ 21:31:
Waar kan je die waarschuwingen en bannen zien dan??
Op de pijler Overig vond ik hem helemaal onderaan, net boven de gesloten topics. Ik had iets gezegd over het forum van een ander bekend vrouwenblad met de naam van een insect.
Als echte reltoerist kon ik niet ontbreken in de lijst van gewaarschuwden
Hier staat het topic:
Waarschuwingen en bans
Waar kan je die waarschuwingen en bannen zien dan??
Op de pijler Overig vond ik hem helemaal onderaan, net boven de gesloten topics. Ik had iets gezegd over het forum van een ander bekend vrouwenblad met de naam van een insect.
Als echte reltoerist kon ik niet ontbreken in de lijst van gewaarschuwden
Hier staat het topic:
Waarschuwingen en bans
Viva naar de knoppen.
dinsdag 22 juni 2010 om 21:34
dinsdag 22 juni 2010 om 21:38
woensdag 23 juni 2010 om 03:56
quote:Arthemis schreef op 22 juni 2010 @ 21:27:
Oh ja, ik heb één keer een waarschuwing gehad van een Angel, wist ik niet eens tot ik in het topic van de mods keek. Ik vind het wel een hele eer hoor, zo´n waarschuwing. Een 24-uurs ban kan ik nog riskeren, maar een permaban liever niet ah die toverstafjes werken dus, tof.
Oh ja, ik heb één keer een waarschuwing gehad van een Angel, wist ik niet eens tot ik in het topic van de mods keek. Ik vind het wel een hele eer hoor, zo´n waarschuwing. Een 24-uurs ban kan ik nog riskeren, maar een permaban liever niet ah die toverstafjes werken dus, tof.
woensdag 23 juni 2010 om 03:59
quote:_69_ schreef op 22 juni 2010 @ 20:50:
[...]
Je bent toe aan een vent ofzo? Loop niet zo te slijmen, rugbykuip is degene die hier begonnen is met de sfeer te verzieken, dus ga de rollen niet omdraaien.
Ah , je bent niet alleen Yolanthe moe, maar ook alle forummers per definitie die het niet met je eens zijn of ook maar iets van sympathie in zich hebben,
Meisje toch.
Volgens mij sprak ik jou aan op je relmodus .
wat is er toch mis meissie.
wat gaat er niet lekker?
[...]
Je bent toe aan een vent ofzo? Loop niet zo te slijmen, rugbykuip is degene die hier begonnen is met de sfeer te verzieken, dus ga de rollen niet omdraaien.
Ah , je bent niet alleen Yolanthe moe, maar ook alle forummers per definitie die het niet met je eens zijn of ook maar iets van sympathie in zich hebben,
Meisje toch.
Volgens mij sprak ik jou aan op je relmodus .
wat is er toch mis meissie.
wat gaat er niet lekker?
woensdag 23 juni 2010 om 04:03
Wat ik raar vind is dat ik de laatste 2 maanden een ban heb gehad wegens geen goed werkend mailadres. ( nou ja, die ban kreeg ik natuurlijk niet daarvoor ) Heb ik vaker doorgegeven maar ja, dan wordt het omgezet in een permaban.
En ik weet van niks want krijg een roze scherm...
Altijd fijn dat iemand mij hier even via andere wegen opwijst.
En toverstaffen vind ik stom.
En ik weet van niks want krijg een roze scherm...
Altijd fijn dat iemand mij hier even via andere wegen opwijst.
En toverstaffen vind ik stom.
Je weet toch!
woensdag 23 juni 2010 om 04:05
quote:Miss Moneypenny schreef op 22 juni 2010 @ 13:30:
[...]
Ik ben geen zuurpruim, zoutreup, ik zet er nog wel een smiley achter!
Nu dus niet meer, zeikerd.
En doe es niet zo neerbuigend, ik ben heel hard aan het werk en heb geen tijd om de was op te hangen (overigens heb ik een droger, de techniek staat voor niks tegenwoordig).
Mensen die op kantoor werken kunnen namelijk nog wel eens op het forum posten. In tegenstelling tot de meeste mensen die in een tuin werken. Nou ja, als ze werk hebben dan
he ziekerd yourself
neerbuigend mag ik niet doen en jij wel??
jullie begonnen,
das niet eerlijk.
ik werk niet in de tuin , ik geef opdracht tot, tegenwoordig met die computers , techniek staat voor niks.zoals je zelf al zegt, dus kan gelukkig blessuretijd inlassen zo lang ik wil,(en lekker forummen zonder dat in mijn baas zijn tijd te doen, lekker asociaal ben jij zeg,)
sterker nog , ik kan mijn zaak runnen vanuit het buitenland, ga dan ook lekker een half jaartje naar Schotland, naar mijn meissie toe, die lijkt wel op Yolanthe, misschien dat ik daarom zo de behoefte heb om voor haar op te komen,
wie zal het zeggen.
Verder happen julie zo leuk, dolletjes.
dom wicht dat je er bent.
[...]
Ik ben geen zuurpruim, zoutreup, ik zet er nog wel een smiley achter!
Nu dus niet meer, zeikerd.
En doe es niet zo neerbuigend, ik ben heel hard aan het werk en heb geen tijd om de was op te hangen (overigens heb ik een droger, de techniek staat voor niks tegenwoordig).
Mensen die op kantoor werken kunnen namelijk nog wel eens op het forum posten. In tegenstelling tot de meeste mensen die in een tuin werken. Nou ja, als ze werk hebben dan
he ziekerd yourself
neerbuigend mag ik niet doen en jij wel??
jullie begonnen,
das niet eerlijk.
ik werk niet in de tuin , ik geef opdracht tot, tegenwoordig met die computers , techniek staat voor niks.zoals je zelf al zegt, dus kan gelukkig blessuretijd inlassen zo lang ik wil,(en lekker forummen zonder dat in mijn baas zijn tijd te doen, lekker asociaal ben jij zeg,)
sterker nog , ik kan mijn zaak runnen vanuit het buitenland, ga dan ook lekker een half jaartje naar Schotland, naar mijn meissie toe, die lijkt wel op Yolanthe, misschien dat ik daarom zo de behoefte heb om voor haar op te komen,
wie zal het zeggen.
Verder happen julie zo leuk, dolletjes.
dom wicht dat je er bent.
woensdag 23 juni 2010 om 04:53
vica versa
ff alle gekheid op een stokkie.
heb je gezien hoe de dames op me afstieren als ongewenst projectiel, vooral die 69.
niet om het 1 of ander, ik maak er gewoon een sport van joh.
Maar echt vriendelijk gaat het er niet aan toe.
worden mij hier allerlei waardes toebedeelt die kant noch wal raken.
Ik noem frites bakker in je frietkot.
hoe moet ik dan nog uberhaupt de kritiek serieus nemen die ze op Yolanthe hebben.
Fijne meiden hier zeg.
ff alle gekheid op een stokkie.
heb je gezien hoe de dames op me afstieren als ongewenst projectiel, vooral die 69.
niet om het 1 of ander, ik maak er gewoon een sport van joh.
Maar echt vriendelijk gaat het er niet aan toe.
worden mij hier allerlei waardes toebedeelt die kant noch wal raken.
Ik noem frites bakker in je frietkot.
hoe moet ik dan nog uberhaupt de kritiek serieus nemen die ze op Yolanthe hebben.
Fijne meiden hier zeg.
woensdag 23 juni 2010 om 08:07
Zeg!
Er mag hier alleen maar gezeurd worden over Yolanthe, niet over elkaar.
Hierbij een vriendelijk verzoek om er mee te stoppen!
Er mag hier alleen maar gezeurd worden over Yolanthe, niet over elkaar.
Hierbij een vriendelijk verzoek om er mee te stoppen!
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 23 juni 2010 om 08:53
Weet je wat ik niet snap, waarom iedereen zit te zeiken over yolanthe en zelf een topic openen of reageren hier.
En de journalisten zijn geen haar beter, ze vinden haar mediageil maar telkens weer schrijven ze over haar.
De zeikers blijven maar reageren. Zo kom je er nooit vanaf.
Laat haar met rust zodat je ook niets meer van haar hoort: OPGELOST.
En de journalisten zijn geen haar beter, ze vinden haar mediageil maar telkens weer schrijven ze over haar.
De zeikers blijven maar reageren. Zo kom je er nooit vanaf.
Laat haar met rust zodat je ook niets meer van haar hoort: OPGELOST.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
woensdag 23 juni 2010 om 09:05