Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf het jammer vinden, ik bedoel al die pracht en praal.

Het kan haar enge, te korte bovenlipje, toch niet verhullen.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik ben niet Yolanthe moe maar ik vind de jurk echt lelijk. Dan had ik zelf een mooiere jurk aan (dus niet jaloers ) Wesley's pak is ook niet echt fraai. Dit zijn foto's waar we over een jaar of twintig heel hard om lachen.

Beetje zoals dit:

Glimt net zo mooi!

Dat pak!!! veel te groot!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Quacker schreef op 17 juli 2010 @ 19:19:

Crini, is een reportage toch? Van 18 foto's.oeps
Whatever, I do what I want
quote:Surface2 schreef op 17 juli 2010 @ 19:29:

[...]

Zo he, die broek van Wesley zit echt nergens naar! Heeft ie nu ook nog spullen in z'n broekzak zitten? Ik vind het echt geen gezicht!Ja dat dacht ik ook! Volgens mij heeft hij zijn portomonnee gewoon in zn rechterbroekzak zitten, terwijl zn broek al te strak zit!
WTF?
.
quote:Evidenza schreef op 17 juli 2010 @ 19:47:

[...]

Whaha, ja, maar ik had echt gedacht dat smaak gekocht zou worden dit keer. Kan dus echt niet, het is bewezen, smaak is niet te koop.Da's 1 ding, maar waarom heeft Wesley een veeeeeeeeeeeeeeel te strak pak aan waardoor-ie nog veel kleiner lijkt? Daar begrijp ik niks van.
.
De jurk van Henrita vind ik dan wel weer mooi, in de tijdgeest van de jaren 90 dan. In iedergeval mooie halslijn!
quote:lindy schreef op 17 juli 2010 @ 16:55:

[...]

Want die piloot zat tijdens het vliegen tussen de dames, natuurlijk.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik gun ze al het geluk van de wereld, vind het een leuk stel. Ik zit dit topic met verbazing te lezen, er is vooral geen sprake van afgunst;-) maar er zijn zelfs opmerkingen gemaakt over Yolanthe d'r haargrens, haar te korte bovenlip, jemig waar gaat dit over.
quote:mette schreef op 17 juli 2010 @ 19:55:

De jurk van Henrita vind ik dan wel weer mooi, in de tijdgeest van de jaren 90 dan. In iedergeval mooie halslijn!Wiesda?
.
.
quote:Evidenza schreef op 17 juli 2010 @ 19:59:

[...]

Er was niet genoeg gordijnen/baldakijnen stof gejat uit Jan's alles is weg huis? Snap jij de kleur dan wel?

Ik snap hier helemaal niets van. Welke stylist heeft dit op zijn geweten?Rosanna Lima, toonbeeld van goede smaak
WTF?

[...]

Er was niet genoeg gordijnen/baldakijnen stof gejat uit Jan's alles is weg huis? Snap jij de kleur dan wel?

Ik snap hier helemaal niets van. Welke stylist heeft dit op zijn geweten?Neuh, ik snap de kleur ook niet, en op de witte stropdas en witte schoenen zou een forse gevangenisstraf moeten staan. Gruwel. Jammer ook, want ik vind Wes best een leuk kereltje. Als-ie een centimeter of 50 groter was, that is.
.
.
quote:abusu schreef op 17 juli 2010 @ 20:00:

[...]

Rosanna Lima, toonbeeld van goede smaakO, zet ekspleens ze kees. Want ik zag een foto van haar Patrick, en die zag er best OK uit. Dus Rosanna wilde niet dat de gom er beter uit zou zien dan haar eigen voetballert. Logisch wel.
.
.
quote:Evidenza schreef op 17 juli 2010 @ 20:06:

[...]

Ik vind het ook een leuk manneke! En het is volgens mij retecool om zo'n klein ventje te hebben sinds Sophie Dahl en Jamie Cullem.Da's ook weer waar. Ook wel handig als je je handtas even kwijt moet en 'm niet op de grond wil zetten, zet je 'm gewoon op het hoofd van je wederhelft.
.
quote:lindy schreef op 17 juli 2010 @ 18:55:

Ja, zeg, wat verwachten jullie. Dat zijn twee families met Wesley's, Rodneys en Kellys undsoweiter. Nouveau riche met een flinke slok kamper. Die gaan niet voor een subtiel Chanelletje.da's waar, klasse&stijl zijn niet te koop.
OMG, ik dacht, nu heb ik vandaag echt ff genoeg van Yolanthe en was even aan het zappen. En wie zie ik als eerste op Ned 1: onze lieve Yo !! Hoezo overkill???
quote:Evidenza schreef op 17 juli 2010 @ 20:06:

[...]

Ik vind het ook een leuk manneke! En het is volgens mij retecool om zo'n klein ventje te hebben sinds Sophie Dahl en Jamie Cullem.
quote:Quacker schreef op 17 juli 2010 @ 19:08:

Vind haar haar ook zo 'gewoontjes' zitten. Had iets heel bijzonders verwacht, eerlijk gezegd.Vind het ook niks. Ze heeft het vaak leuker/mooier zitten.
Plaatjes plakken lukt niet, links ook niet. Grrrr.....
anoniem_90976 wijzigde dit bericht op 17-07-2010 21:09
Reden: lamaarweer...
% gewijzigd
quote:Quacker schreef op 17 juli 2010 @ 21:09:

Plaatjes plakken lukt niet, links ook niet. Grrrr.....wel als je de hele link plakt, er miste een stukkie
Ik heb het opnieuw geprobeerd, heel de link geplakt, maar helaas.

Voor de echt geïnteresseerden in een suffig plaatje van met name Wesley, knip en plak in uw adresbalk:

http://www.kickette.com/m ... an-kasbergen-get-married/

Of aanklikken, nu lukt het wel.
anoniem_90976 wijzigde dit bericht op 17-07-2010 21:18
Reden: Ik word gék!
% gewijzigd

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven