Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arthemis schreef op 03 augustus 2010 @ 16:37:

Zijn ze beroofd? Weten ze zeker dat ze voor de juiste deur van hun vakantievilla stonden?

@ Cateye geef nou maar toe dat je ook zo´n tatoeage wilt

Ja, helaas wel. Ik vind het wel sneu voor ze. Maar ook voor andere vakantiegangers, er zijn er veel de dupe daar.

Volgens John Ewbank (schijnbaar heeft hij daar een tweede huis) moet je niet te veel opvallen en meenemen, dus geen schitterende juwelen omhangen.
Iedereen wil er een foto van
quote:Sunny1 schreef op 03 augustus 2010 @ 15:17:

[...]

Hhahaha!! geweldig!
Yola-wie?????

Snap die overdreven media-aandacht niet. Dat wicht heeft niks bereikt in haar leven. Looks heeft ze aan haar genen te danken. Verder heeft ze totaal geen talent IMHO....wegjorissen naar de anonimiteit zou ik zeggen.....
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Wegjorissen?

Zit jij niet per ongeluk op het verkeerde forum?
Stressed is just desserts spelled backwards
Zoete, hier een stukje van de tattoeage:

Yolanthe vond kunstneus niet mooi

(Novum) - Het kunstwerk dat Yolanthe en Wesley tijdens hun huwelijk kregen viel niet helemaal in de smaak bij de bruid. Yolanthe vond de neus van haar afbeelding in het kunstwerk iets te groot uitgevallen. Kunstenaar Diederik Kraaijeveld kan daar gelukkig nog wel iets aan doen.

Kraaijeveld maakte een afbeelding van het echtpaar met sloophout, een huwelijkscadeau namens familie en vrienden. Yolanthes moeder is fan van de kunstenaar en kwam op het idee om een stuk van zijn hand cadeau te geven aan haar dochter en schoonzoon.

De hele familie hielp mee om hout in te zamelen. Voor het beeld werd onder meer hout gebruikt van het clubhuis van voetbalclub Dos uit Utrecht, waar Wesley Sneijder zijn eerste stapjes op het voetbalveld zette. Ook is er hout uit Milaan in verwerkt. "Ik heb niet precies gevraagd hoe ze eraan zijn gekomen", vertelt Kraaijeveld in het programma 'On Air'.

Hoewel het bruidspaar erg blij was met het cadeau, had de bruid wel een aanmerking. "Yolanthe vond haar neus niet helemaal mooi", onthult Kraaijeveld. "Haar neus is in het echt niet groot. De maatjes zijn allemaal heel goed bij haar. Ik kan daar wel wat aan schaven."

Yolanthe is jaloers op zichzelf!
Liever elitair dan een pauper!
ondankbaar wicht!
quote:steph schreef op 04 augustus 2010 @ 10:47:

[...]

Ja, helaas wel. Ik vind het wel sneu voor ze. Maar ook voor andere vakantiegangers, er zijn er veel de dupe daar.

Volgens John Ewbank (schijnbaar heeft hij daar een tweede huis) moet je niet te veel opvallen en meenemen, dus geen schitterende juwelen omhangen.Ik heb ergens gelezen dat er ook ¤ 70.000,- (!!!) uit de kluis was gestolen. Hebben ze geen pin-automaten op Ibiza, en kun je er nergens met je creditcard terecht??
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Das allemaal zwart
Leuk weetje!

Yolanthe heeft haar haargrens weggelaserd...

heb ik nou altijd al willen doen...

En haar lip laten vullen
Gisteren een Youtubelinkje op de Telegraaf, wat zou 'bewijzen' dat Yolante al zwanger is

Ik vind vooral de inleider erg grappig (en zo goed geïnformeerd)
Brommerpech
of ze zwanger is weet ik niet, wel dat ze alvast een zwangerschapsbh aan heeft gedaan.

Maar ze komt hier wel heel erg arrogant over: "Jullie willen handtekeningen? " en dan Wes wegtrekken en zeggen: "kom we gaan naar de taxi, ik heb hier echt geen zin in !"
die inleiding inderdaad ! Wesley Sebastian...
Dat snap je ook niet! Zo'n lelijke BH onder zo'n jurkje met 'open' rug. Geen gezicht!
Valt toch niet op zo'n bh.
Nou ik vond die foto's van haar in bruidstoilet prachtig! je zou er maar zo uit zien op een foto, duckface of niet, en ik hou helemaal niet van Yolanthe enzo, maar ja ze heeft wel een heerlijk leven toch?
quote:beetjegek schreef op 12 juni 2011 @ 12:15:

Nou ik vond die foto's van haar in bruidstoilet prachtig! je zou er maar zo uit zien op een foto, duckface of niet, en ik hou helemaal niet van Yolanthe enzo, maar ja ze heeft wel een heerlijk leven toch?

Vind je dat echt?

Ik vind het vooral een heel oppervlakkig leven. Zou het voor geen goud willen hebben.
Plops, nou ja mss wel oppervlakkig, maar ze kan doen wat ze wil, kopen wat ze wil, gaat vaak op reis, ze is mooi etc.

Is toch wel wat fijner dan altijd de eindjes aan elkaar moeten knopen en bijna niks van de wereld kunnen zien.

En eerlijk, iedereen wil toch mooi en rijk zijn? of 1 van de twee?

of ben jij liever lilluk en arm? als je mag kiezen..
Tja beetjegek, ze heeft al wel 2 droevige sterfgevallen gehad in de laatste jaren. Haar neefje en haar vader.

Denk dat geld niet altijd alles is hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:luca schreef op 12 juni 2011 @ 09:34:

Maar ze komt hier wel heel erg arrogant over: "Jullie willen handtekeningen? " en dan Wes wegtrekken en zeggen: "kom we gaan naar de taxi, ik heb hier echt geen zin in !"Er reageerde niemand op haar vraag...
quote:beetjegek schreef op 12 juni 2011 @ 12:26:

Plops, nou ja mss wel oppervlakkig, maar ze kan doen wat ze wil, kopen wat ze wil, gaat vaak op reis, ze is mooi etc.

Is toch wel wat fijner dan altijd de eindjes aan elkaar moeten knopen en bijna niks van de wereld kunnen zien.

En eerlijk, iedereen wil toch mooi en rijk zijn? of 1 van de twee?

of ben jij liever lilluk en arm? als je mag kiezen..

Ja maar dat zijn toch niet de belangrijke dingen in het leven? Is het niet veel belangrijker dat je fijne vrienden en familie hebt, werk wat je leuk vindt en dat je niet constant onder een vergrootglas wordt bekeken?

Kijk, helemaal geen geld is weer het andere uiterste. Maar ik ben prima tevreden met mijn middelmatige bankrekening.

Wat betreft het uiterlijk, ik vind haar helemaal niet zo mooi. Dat is gewoon een kwestie van smaak. En als je tevreden bent met jezelf waarom zou je er dan als iemand anders uit willen zien?
Dat "willen jullie een handtekening" zegt ze voor de grap dat zijn haar moeder en zus die daar staan.....even opletten dames.
Yolanthe op 3 al gezien? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven