Entertainment alle pijlers

zaterdagavond

14-07-2012 22:13 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch maar even topic

Ik vroeg me af wat jullie vanavond op tv kijken?

vind het soms wel saai wat er op komt.

Of hebben jullie nog andere plannen voor vanavond?
het zullen je ouders maar zijn en ondertussen een beetje internetten.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik denk dat wij zo een film opzetten want die komkommertijd is echt bagger....
Ik vertrek.

Is echt heel weinig op tv en nu zijn m'n ouders terug van vakantie is het echt drukker in huis
Net de vaat gedaan en nu even Lethal Weapon aanstaan.
Is het niet al bedtijd?...
Occam's razor
Heb een dvd van Dalziel en Pascoe opstaan. Is geen bal op tv!
This is not kosher!
Mijn kids kijken Cartoon Network. En ik zit gezellig bij jullie viva'ers op mijn smartphone
Ik hou van Holland...

Maar ondertussen zit vriend Rollercoaster Tycoon te spelen en ik een beetje te forummen. Ondertussen doen we een poging onze kittens op te voeden. Ach, zo komen we de avond wel door.
Ik keek net nog herhalingen van The Closer, een van mijn favoriete crimeseries. Is nu afgelopen en had ff geen puf om aan Without a trace te beginnen wat er direct na komt. Tv staat dus nu weer uit en ik ben in dubio of ik nog even opblijf of zo naar bed gaan. Voel me een beetje depri vanavond, dus is misschien wel een goed idee. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
Ik vermaak me op mijn iPhone. Songpop, forummen, facebooken en muziek luisteren.
quote:dignity schreef op zaterdag 14 juli 2012 22:26 Ik keek net nog herhalingen van The Closer, een van mijn favoriete crimeseries. Is nu afgelopen en had ff geen puf om aan Without a trace te beginnen wat er direct na komt. Tv staat dus nu weer uit en ik ben in dubio of ik nog even opblijf of zo naar bed gaan. Voel me een beetje depri vanavond, dus is misschien wel een goed idee. Nieuwe dag, nieuwe kansen.waarom depri? Tis toch gezellig hier. Als je hie blijft heb je even wat afleiding En als je je dan echt moe begint te voelen, naar bed gaan en meteen slapen :-)
quote:billyjean schreef op 14 juli 2012 @ 22:29:

[...]

waarom depri? Tis toch gezellig hier. Als je hie blijft heb je even wat afleiding En als je je dan echt moe begint te voelen, naar bed gaan en meteen slapen :-)I know. Ik ben ook eigenlijk nog niet echt moe, dus naar bed gaan is misschien ook een beetje te vroeg nog. Ik heb wat stress over een aantal dingen (veelal positief hoor, nieuwe baan etc) en het is ook weer die tijd van de maand dus dat helpt ook niet echt.
Waar ik nu logeer hebben ze geen tv. Ik merk dat ik het ook niet mis.
quote:Wellhello schreef op 14 juli 2012 @ 22:21:

Heb een dvd van Dalziel en Pascoe opstaan. Is geen bal op tv!Oh, dat vind ik zo leuk! En ik slaap er heerlijk op ;)
zaterdagavond is voor mij als elke andere avond, me zoontje die eindelijk pas om 10uur savonds slaapt.. en nu blijf ik mezelf wakker houden tot hij de volgende (laatste) fles wilt, omdat dit de enige tijd is van de hele dag die ik voor mezelf heb. de rest van de dag/avond hangt hij aan me (niet dat ik het erg vind hij is me schatje) maar kan soms wel vermoeiend zijn haha.

ps me zoontje is pas 2 en halve week oud en kan op de een of andere manier echt niet in zn eigen bedje slapen alleen snachts !
Ben je in de paddestoel bankje?
quote:woepsie schreef op zaterdag 14 juli 2012 22:14 het zullen je ouders maar zijn en ondertussen een beetje internetten.Dit, in combinatie met 'my naked secret' op TLC.
@dignity

Weeeeesss blij depri dan! want een nieuwe baan is harstikke mooi. Van harte gefeliciteerd. Hoop dat je het er naar je zin zal krijgen. Toy toy toy

Ik heb bij m'n vriendin 'n opgenomen film gekeken: failure to launch. Was leuke romantische komedie.

Rechtstreeks tv kijken doe ik niet, ik trek de reclameblokken niet. Kijk dus eigenlijk altijd series op dvd of opgenomen films.
Vriend wil perse boksen kijken, pffff. Daarvoor hebben we Taggart gekeken., leuk! Ik duik met Agent 6 mijn bed in nu. Meppende mannen kijken is niet echt wat voor mij. Weer zo'n typische zaterdag avond met geen bal op de tv:(
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Nieuwe meubels in elkaar zetten en wachten tot mijn vriend uitgevonden heeft hoe hij bij de leidingen achter het keukenblok komt, want we hebben een gigantische lekkage
Lang leve de iPad en ondertussen met een schuin oog kijken naar TV.
Hier staat boksen op. Spannend.
Ik heb lekker wat series op m'n laptop gekeken. Nu ben ik doelloos wat aan het internetten en heb ik Tour du Jour op de achtergrond aanstaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven