Entertainment alle pijlers

Zomerhit 2013?

09-08-2013 07:26 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks de tropische temperaturen hebben we voor mijn gevoel nog niet echt een zomerhit dit jaar of wel? jullie suggesties?
Volgens mij is de zomerhit van 2013 Blurred Lines van Robin Thicke.

Lalala van Naughty boy vind ik erg leuk, maar slaat onvoldoende aan denk ik.

Qua dance is het Animals van Martin Garrix en Vandaag van Bakermat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Tropische temperaturen? Die paar daagjes 27 graden? Het is gewoon al weer een paar dagen net boven de 20.... Niet echt tropisch
@ vogelbekdiertje, ik heb het over de afgelopen weken, voor NL begrippen toch best tropisch?

@ maleficent, ja, blurred lines had ik gelezen. Die is lekker, maar geeft me toch niet hetzelfde gevoel als vorig jaar bijvoorbeeld Gustavo Lima. Ik vind Hoe van Miss Montreal en Nielson ook vrolijk, maar ook niet de ultieme zomerplaat
Sorry dubbel
anoniem_90149 wijzigde dit bericht op 09-08-2013 08:14
Reden: Dubbelposf
% gewijzigd
Ik ga voor we're up all night to get lucky hahahaha..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Hengeloo-oooo-ooohohhh toch?
Die ken ik (gelukkig?) niet...
Absoluut Daft punk! Ft Pharrel Williams. Kan er geen genoeg van horen
quote:raspberry71 schreef op 09 augustus 2013 @ 08:13:

Die is lekker, maar geeft me toch niet hetzelfde gevoel als vorig jaar bijvoorbeeld Gustavo Lima.

Dat is dan ook een soort Latin nummer, wat we deze zomer nog niet echt in de top 40 hadden. Kan zijn dat er nog zoiets 'meegenomen' wordt vanuit Spanje en Griekenland.

Ik vond Tacata van Tacabro vorig jaar veel leuker, maar dat was in ons vakantieland een hit toen we er waren.
Ja natuurlijk hebben we die wel! Daft Punk ft. Pharrel - Get Lucky is toch wel de ultieme zomerhit hoor! Heerlijk.

Blurred Lines is een goede tweede. En Happy een goede derde. Lekker zomers.

Ja die Pharrel is toch wel een zomerse hitmachine!
Stromae heeft ook een hitje gehad, met die Mama Appelsap erin... 'Papa hoertjee, hoertjee, papa hoertjee.'

Vind ik niet echt een zomerhit, maar je hoort 'm wel veel. Sowieso werd je er in Frankrijk mee doodgegooid. (Naast 'Get Lucky,' die hoorde je nog net wat vaker.)
Stromae - Papaoutai!

Ondanks dat we dit jaar niet op vakantie naar Frankrijk zijn geweest, toch een heerlijk vakantiegevoel als ik dit nummer hoor!
Ja die dus...
Waaraan moet een goeie zomerhit volgens jou aan voldoen dan?
http://m.youtube.com/inde ... i=%2F%3Fhl%3Dnl%26gl%3DNL

Ik vind deze video erg indrukwekkend. Dit zijn echte beelden. Ook een heerlijk nummer.
Relaxed sfeertje, vrolijk, makkelijk in het gehoor, en een taal die je niet kan verstaan speelt ook mee ;)

Dat je in de auto zit, raam open, radio hard en meebleren of hummen
Blurred lines

Rosanna

Watch out for this
Raspberry dat doe ik hoor, bij genoemde nummers! Ook bij Waves van Mr Propz trouwens.
Is grappig, wij zijn een maand op vakantie geweest, en dan mis je toch nummers...hoor nu dus nieuwe liedjes, leuk!
sorry, misschien spuit 11, maar ik werd van dit forum en de gedachten aan zomerhits heel vrolijk!

Daft punk/ pharell met lucky is echt mijn topper! lekker rijden over route du soleil, en dan dit nummertje uit de speakers! hmmm!
Objectief is het volgens mij dit jaar "Get Lucky". Maar van het album waar dat nummer op staat draaien we hier "Instant crush" nog vaker.
Nou, dan roepen we hier " get lucky" uit tot zomerhit van 2013! Helemaal prima

Ik vind alleen het " fout" gehalte van deze plaat niet hoog. Dat is denk ik wat ik dit maar mis. Niks in de stijl van Que sim ,Que No, of Macarena, Mambo nr5. Van die liedjes die je jaren later nog hoort bij het foute uur
Raspberry, de Venga Boys proberen nu een come-back te maken, dat zou nog wel een foute (na)zomer hit kunnen worden.

http://www.youtube.com/watch?v=JiH7F9oopco
Die van de Vengaboys is gewoon tè fout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven