zuster Charlie
dinsdag 12 maart 2013 om 09:06
maandag 8 april 2013 om 22:14
Ik heb het nu een paar keer gekeken. En ik weet het niet hoor. Het heeft echt niks realistisch. Nou hoeft dat ook niet, maar toch stoor ik me er in dit geval wel aan. Vooral het schaamteloze gehandel in medicatie onderling. Ze doen alsof het medische personeel van een ziekenhuis allemaal gefrustreerd, zwartgallig en verslaafd is.
Wel leuk vind ik de stagiaire. En ik vind het dus schijnbaar toch ook wel weer dusdanig vermakelijk dat ik elke week weer kijk.
Oh en offtopic: A'dam en Eva, dat was echt een pareltje! Hopelijk herhalen ze die nog eens en is het vervolg ook zeer de moeite waard.
Wel leuk vind ik de stagiaire. En ik vind het dus schijnbaar toch ook wel weer dusdanig vermakelijk dat ik elke week weer kijk.
Oh en offtopic: A'dam en Eva, dat was echt een pareltje! Hopelijk herhalen ze die nog eens en is het vervolg ook zeer de moeite waard.
dinsdag 9 april 2013 om 16:21
Ik vind Katja overschatte actrice, sorry, ze speelt altijd zelfde type. Als ik haar zie in film of serie zie ik Katja, niet personage die ze eigenlijk moet zijn. Zelfde geldt voor Tom Cruise en Carice van Houten. Daarom vind ik films of series met hun erin niet leuk om naar te kijken, het wordt altijd zo'n 'tom cruise-show' ipv spannende film. Just my two cents.
maandag 15 april 2013 om 22:25
Ik vind het acteerwerk over het algemeen goed en ik vind de dialogen heel sterk en af en toe is het echt ontzettend grappig. Toch kom ik er na al die weken niet echt goed in: de personages pakken me op een of andere manier niet echt.
Bij Volgens Robert heb ik er 4/5 afleveringen over gedaan voor ik het echt leuk begon te vinden, maar bij Charlie gaat dat volgens mij niet meer gebeuren.
Die stagiaire vind ik dan weer bloedirritant, maar dat is dan wel een teken dat die actrice het heel goed speelt.
A'dam en Eva heb ik destijds gemist maar lijkt me inderdaad erg leuk. Staat niet meer op UZ Gemist, dus misschien dan toch maar de DVD-box aanschaffen.
Bij Volgens Robert heb ik er 4/5 afleveringen over gedaan voor ik het echt leuk begon te vinden, maar bij Charlie gaat dat volgens mij niet meer gebeuren.
Die stagiaire vind ik dan weer bloedirritant, maar dat is dan wel een teken dat die actrice het heel goed speelt.
A'dam en Eva heb ik destijds gemist maar lijkt me inderdaad erg leuk. Staat niet meer op UZ Gemist, dus misschien dan toch maar de DVD-box aanschaffen.