's Nachts eten
woensdag 8 augustus 2012 om 21:04
woensdag 8 augustus 2012 om 21:50
quote:Oriane schreef op 08 augustus 2012 @ 21:47:
[...]
Nee hoor, zolang je maar twee tot drie keer toe je tanden poetst per dag. Net zo ' slecht' als wanneer je overdag je tanden 8 uur niet poetst. Wat iedereen dus doet. Daarbij eet ik geen suikers en 's nachts ook geen fruitsuikers of zuren.
Ik heb al 20 jaar niks meer met mijn gebit gehad.Ik zal maar niets zeggen over mijn poetsgedrag
[...]
Nee hoor, zolang je maar twee tot drie keer toe je tanden poetst per dag. Net zo ' slecht' als wanneer je overdag je tanden 8 uur niet poetst. Wat iedereen dus doet. Daarbij eet ik geen suikers en 's nachts ook geen fruitsuikers of zuren.
Ik heb al 20 jaar niks meer met mijn gebit gehad.Ik zal maar niets zeggen over mijn poetsgedrag
woensdag 8 augustus 2012 om 22:13
woensdag 8 augustus 2012 om 22:31
Mocht ik 's nachts al iets van honger voelen dan blijf ik gewoon in mijn bed liggen. Ben echt veels te bang dat het een gewoonte gaat worden als ik daar aan toegeef. Lijkt me echt een vervelende gewoonte.
Kunnen degene die 's nachts snoepen daarna wel weer slapen?
Als ik 's avonds laat snoep eet lig ik klaar wakker in bed.
Kunnen degene die 's nachts snoepen daarna wel weer slapen?
Als ik 's avonds laat snoep eet lig ik klaar wakker in bed.
woensdag 8 augustus 2012 om 23:43
Als ik nachtdienst heb eet ik ook altijd wat, anders trek ik die nachten werken echt niet. Vaak zorgen wij (de nachtdiensten) voor een lichte warme maaltijd rond een uurtje of half3..
Als ik mij voorbereid op zo'n nachtdienst blijf ik altijd zo laat mogeijk op, dan eet ik vaak ook nog wat... uit verveling denk ik.
Ik word gelukkig nooit wakker met honger snachts om dan een boterham,snoepjes,melk te eten... lijkt me vervelend.....
Als ik mij voorbereid op zo'n nachtdienst blijf ik altijd zo laat mogeijk op, dan eet ik vaak ook nog wat... uit verveling denk ik.
Ik word gelukkig nooit wakker met honger snachts om dan een boterham,snoepjes,melk te eten... lijkt me vervelend.....
woensdag 8 augustus 2012 om 23:51
woensdag 8 augustus 2012 om 23:56
Ik eet mijn avondmaaltijden altijd vrij laat, want ik kan echt niet met honger gaan slapen. Sterker nog, ik ga het liefste slapen met een volle maag en eet dus graag nog iets 's avonds laat. Inderdaad, wat Oriane zegt. Nu moet ik echt lijnen dus probeer ik wel wat op te letten, maar eerder at ik 's avonds laat of 's nachts nog best veel. Maakte me echt niet uit hoe laat het was (maar ik heb dan ook niet echt een ritme). Ik word overigens nooit wakker van de honger, maar ik word sowieso niet zo snel wakker 's nachts.
donderdag 9 augustus 2012 om 09:14
Wow heb hier echt nog nooit van gehoord. Ik heb 's nachts echt nog nooit iets gegeten, vind het eerlijk gezegd best (heel erg) apart. Ik eet 's avonds al om half 6 en soms later op de avond nog iets kleins. Maar wordt nooit wakker vd honger. De enige die soms 's nachts wat drinkt is m'n dochtertje (17 mnd) die wel eens wakker wordt. Maar ga haar dan echt geen boterham geven :s
donderdag 9 augustus 2012 om 09:21
donderdag 9 augustus 2012 om 10:56
Als ik tot laat werk of laat thuis kom en weinig gegeten heb dan eet ik nog wel eens iets. Maar dus nooit als ik al naar bed ben gegaan. Meestal eet ik dan een kop soep, vind het lekker om met zo'n warm gevoel in mijn maag naar bed te gaan
Normaal eten wij pas rond 8 uur dus dan red ik het zonder honger wel tot de volgende ochtend! Wat ik wel altijd op mijn nachtkastje heb staan is een glas water. Echt een tic, dat glas water móét er staan.
Normaal eten wij pas rond 8 uur dus dan red ik het zonder honger wel tot de volgende ochtend! Wat ik wel altijd op mijn nachtkastje heb staan is een glas water. Echt een tic, dat glas water móét er staan.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
donderdag 9 augustus 2012 om 11:45
Nee, nooit. Na een uur of 9 heb ik gewoon geen trek/honger meer, ook niet als ik dan nog niet heb gegeten (net in spanje geweest, waar ze pas om half 10/10 uur eten...dat is dus niet aan mij besteed. Voor die tijd heb ik overigens wel honger als ik nog niks heb gegeten).
vroeger na het uitgaan nog shoarma/pizza/hamburger eten, heb ik ook nooit begrepen.
Enige uitzondering waarbij ik 's avonds wel trek krijg is bijv. op een verjaardag als er constant hapjes voor je neus staan.
vroeger na het uitgaan nog shoarma/pizza/hamburger eten, heb ik ook nooit begrepen.
Enige uitzondering waarbij ik 's avonds wel trek krijg is bijv. op een verjaardag als er constant hapjes voor je neus staan.
donderdag 9 augustus 2012 om 12:29