24kitchen- kruidenpotjes

04-08-2012 21:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen?

In 24kitchen maken ze gebruikt van aarde werk potjes waar de kruiden in zitten, hier zit een krijtvlak op. Ik heb heel internet al afzocht en alleen wat glazen potten gevonden en geen aarde werk met krijtvlak... Heeft iemand een idee

Alvast bedankt
Gewoon zelf wat schoolbordverf op een potje smeren?
Werkt niet de aarde werk potjes die ik wil zit een glans op hierdoor makkelijk schoon te houden, maar door de glans pakt de verf niet.. Helaas
En een groot etiket met schoolbordverf besmeren en dat met sterke lijm op je potje plakken? Ik roep maar wat hoor...
Aardewerken potjes zonder lak kopen, schoolbordverf erop schilderen en dan om de schoolbordverf heen de potjes in de lak zetten.
Of je gebruikt google: klikken...
Bedankt voor de tips hopelijk komt iemand met een site waar ik ze kan vinden anders worden het een paar creatieve avondjes..
Als je even op klikken in mijn laatste post klikt, dan vind je een site waar ze die dingen verkopen...
Ik heb ze ook! Komen bij mij bij de V&D vandaan. Was wel al twee jaar geleden, dus hoop dat je ze nog kan vinden! Succes.
GEVONDEN!! OLE dankzij het ijverige zoeken van mijn vriend!!

http://www.zizoliving.nl/categorie/14800/keuken/
quote:lagiulietta schreef op 04 augustus 2012 @ 21:30:

Ik heb ze ook! Komen bij mij bij de V&D vandaan. Was wel al twee jaar geleden, dus hoop dat je ze nog kan vinden! Succes.Bedankt ga daar ook nog even kijken!!
Je zou misschien ook de glanzende verf van de potjes afhebben kunnen schuren voordat je de schoolbordverf erop had gedaan. Maar mooi dat je ze hebt gevonden in ieder geval!
quote:xxnookiexx schreef op 04 augustus 2012 @ 21:30:

GEVONDEN!! OLE dankzij het ijverige zoeken van mijn vriend!!

http://www.zizoliving.nl/categorie/14800/keuken/En bedankt he, dit gaat me geld kosten! Wat een leuke spulletjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven