A la Floor

17-11-2009 14:23 17 berichten
Ik weet niet of jullie ook Floor Faber kijken? Daar doet ze samen met vriendin en vriend (neger?)zoenen in de magnetron. Nou dat moesten een vriendin en ik natuulijk ook uitproberen want waar stop je in vredesnaam die dingen in de magnetron? Nou... Omdat het verrekte lekker is! Gewoon 15 a 20 sex op standje hoog en je hebt warme marshmellows met gesmolten chocolade, hmm!

Hhaha noem ons apart (of Floor) maar het is de moeite waard!

Ps pas op dat je niet te gretig bent in het begin want dan brand je je tong...
Alle reacties Link kopieren
quote:Doperwt schreef op 17 november 2009 @ 14:23:

Gewoon 15 a 20 sex op standje hoog en je hebt warme marshmellows met gesmolten chocolade, hmm!

Misschien niet de juiste pijler uitgekozen?

Hhahahhaha o mijn god, ja dat kan ook wie weet als je er negerzoenen tussen stopt dan smelten ze ook.. Ahem, sec dus! (lastig die letters naast elkaar)
Ik dacht dat je het bedoelde in een 'sex on a spoon' achtige manier. Maar seconden dus
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ik dacht dat er weer iemand tante was geworden zoals onze Floor van 3000,

Nouja, in iedergeval....eet smakelijk! :-)
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Hmmm ga het ook eens proberen
Ik zie het elke week voorbij komen en dan denk ik: 'Nah, zou dat lekker zijn?' Ja dus.
...
Lijkt me heerlijk idd.
Spekkies in de magnetron zijn ook lekker!
Jammie, jammer dat ik de topic nu pas zie kom net terug van de winkel en heb nog bij de negerzoenen gestaan. Maar mezelf toegesproken, niet doen Hompel, je kunt het, doorlopen!!
Heb ook nog een doos mini's staan (melk, wit, puur). Misschien morgen eens proberen bij kop thee of warme choco!
Ik eet die dingen eens in de vijf jaar en laat de laatste keer nou net gisteravond zijn geweest! Moet ik weer vijf jaar wachten tot ik het magnetrontrucje kan uitproberen...
quote:hompeltjepompeltje schreef op 17 november 2009 @ 16:09:

Jammie, jammer dat ik de topic nu pas zie kom net terug van de winkel en heb nog bij de negerzoenen gestaan. Maar mezelf toegesproken, niet doen Hompel, je kunt het, doorlopen!! Hee maar Homp, wist je niet dat in de magnetron 50% van de caloriën eruitgecentrifugeerd wordt? Dat komt door die tegen elkaar ketsende ionen, die ketsen zo hoppetee de helft van het vet en suiker eruit.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb ze nu ook heel toevallig in huis. Koop ze namelijk ook maar eens in de 5 jaar ofzo. Maar ze zijn nog over van mijn dochters verjaardag.

Heb gisteren het magnetron trucje geprobeerd, maar ehm, GATVER.

Wat vind je er precies lekker aan? Je kunt het ding niet eens meer vastpakken, alles is klef en gesmolten, ook het koekje onderin. Ik heb er een soort lik aan gegeven en de rest weggegooid. Mijn hele vingers zaten onder de smurrie.

Ach, ik vind ze sowieso toch niet echt lekker. Maar dat magnetron gedoe slaat wat mij betreft helemaal nergens op.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
http://www.smulweb.nl/750 ... gerzoenen-in-de-magnetron

http://www.youtube.com/wa ... 8&feature=player_embedded
Briljante avatar en motto Miss Chicken Is er al voortgang in de hele kwestie?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:La Vie en Rose schreef op 18 november 2009 @ 08:05:

Ik heb ze nu ook heel toevallig in huis. Koop ze namelijk ook maar eens in de 5 jaar ofzo. Maar ze zijn nog over van mijn dochters verjaardag.

Heb gisteren het magnetron trucje geprobeerd, maar ehm, GATVER.

Wat vind je er precies lekker aan? Je kunt het ding niet eens meer vastpakken, alles is klef en gesmolten, ook het koekje onderin. Ik heb er een soort lik aan gegeven en de rest weggegooid. Mijn hele vingers zaten onder de smurrie.

Ach, ik vind ze sowieso toch niet echt lekker. Maar dat magnetron gedoe slaat wat mij betreft helemaal nergens op. Hhaha ja vergeten bij te zeggen dat je m er wel met schoteltje en al erin moet zetten en het beste kun je m dan nuttigen met een lepeltje Verder, het koekje is toch al niet erg knapperig an sich.. Vind dat ding bij een koude negerzoen ook geen meerwaarde hebben! Vind t lekker dat de vulling nog zachter wordt en dat de choco smelt.. Ieder zn smaak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven