Aan welk voedsel ben jij verslaafd?
dinsdag 26 mei 2009 om 19:46
Ik heb sinds een maand of 3 een rare tic: ik eet me helemaal de tyfus aan yoghurt met muesli.
Bij het ontbijt, bij de lunch en soms zelfs ook nog als toetje...met boodschappen doen sla ik elke dag meerdere bekers yoghurt in...Griekse yoghurt, Turkse yoghurt, en zo heb ik nog meer favorieten.
Wie heeft er ook een rare eetverslaving?
Bij het ontbijt, bij de lunch en soms zelfs ook nog als toetje...met boodschappen doen sla ik elke dag meerdere bekers yoghurt in...Griekse yoghurt, Turkse yoghurt, en zo heb ik nog meer favorieten.
Wie heeft er ook een rare eetverslaving?
vrijdag 19 juni 2009 om 21:46
Geraldine, tumtum zijn een soort kleine snoepjes, meestal met vruchtensmaakje en laagje suiker eromheen. Lekker hoor (at eerst ook een zak per week leeg op m'n werk, maar dat mag niet meer van mezelf, haha)!
Dit is tumtum
(emaille: Geraldine komt oorspronkelijk uit het buitenland, dus waarschijnlijk daarom dat ze het niet kent....)
Dit is tumtum
(emaille: Geraldine komt oorspronkelijk uit het buitenland, dus waarschijnlijk daarom dat ze het niet kent....)

zaterdag 20 juni 2009 om 19:55
woensdag 24 juni 2009 om 16:31
woensdag 24 juni 2009 om 17:02
zondag 28 juni 2009 om 01:09
zondag 28 juni 2009 om 09:43
Pepermunt.
Op het werk hebben we een grote schaal met pepermuntjes en elke keer dat ik erlangs loop, moet ik er gewoon één hebben. Deze verslaving is volgens mij wel werkgerelateerd, want thuis heb ik geen pepermunt en 's avonds en in de weekenden mis ik het niet
Op het werk hebben we een grote schaal met pepermuntjes en elke keer dat ik erlangs loop, moet ik er gewoon één hebben. Deze verslaving is volgens mij wel werkgerelateerd, want thuis heb ik geen pepermunt en 's avonds en in de weekenden mis ik het niet
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
zondag 28 juni 2009 om 11:04
Pizza!!!! Eet ik elke week. t Liefst met echte buffelmozzarella, verse basilicum en zongedroogde tomaatjes (al mag ik die eigenlijk niet..) of verse tonijn. Ik maak m ook wel s zelf om dr maar een gezondere variant van te maken...
Daarnaast: Optimel citroenkwark! Ook fijn als je aan t lijnen bent
Daarnaast: Optimel citroenkwark! Ook fijn als je aan t lijnen bent
Think outside the box

maandag 29 juni 2009 om 17:37