AH Excellent

18-12-2010 12:50 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond een oud topic uit 2008 over dit onderwerp, maar ik open even een nieuwe.

Wat kopen jullie voor producten van AH Excellent? Nog iets aan te bevelen of af te raden? Ik ben op kerstavond en 1e kerstdag alleen en ik wil wel wat lekkers eten, maar ga niet uren in de keuken staan voor mezelf.
quote:Groll schreef op 18 december 2010 @ 15:57:

Ik heb een poos de Excellent Goulashsoep erg lekker gevonden. Er zit ook een hoop vlees in. Maar tegenwoordig vind ik hun "gewone" bliksoep (dus het gewone AH merk) ook erg goed. Bijvoorbeeld de Extra Gevulde Bruine Bonensoep is heel goed gemaakt en kost maar een schijntje.Gezellig met z'n allen knallen onder de kerstboom!
Ach, daar komt het vandaan!
Heb op het kerstproeven van AH een stokbroodje gehad met

raclette kaas erg lekker en niet zout.Heb deze dan ook gekocht. Ook de Jamon Serrano verdween in mijn winkelwagentje. En als je van chocolade mousse houdt dan is de fairtrade speciaal voor decemer een heerlijke chocolade mousse. Heb ook nog even de bavarois geprobeerd maar die vond ik mier zoet. Breekbrood bruinwit vind ik ook een aanrader.
Geen idee of het excellent is of niet, maar die winterrollade met appel kaneel vulling. Die is zo lekker!
Gisteren een Varkenshaas met groenten voor in de oven gegeten, met spek en championsaus, echt heerlijk. Nu ga ik aan de AH excellent kip met mozarella uit de oven. Die is ook erg lekker. Veel ovenklare vleesgerechten en kip zijn erg lekker.
Goed om te horen Botervliegje, dat eten we de 25e bij m'n ouders! Ze durft na eeb paar kerstmislukkingen niet meer zelf vlees klaar te maken
Ik ga voor de zoete aardappelen uit de oven, hoop dat ie lekker is
Ik koop heel vaak van die producten na de kerst, dan liggen ze voor een schijntje in het schap.

Ben vrijdag helaas niet bij die proeverij geweest, ivm rotweer ben ik maar niet gegaan. Ik heb nog geen idee wat ik met 2e kerstdag ga maken, 1e kerstdag eten we bij mijn ouders, en ik denk dat ik het 2e kerstdag maar lekker makkelijk ga doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven