AH oliebollen en appelflappen

28-12-2009 19:52 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje.. wie heeft de AH appelflappen en oliebollen al geprobeerd? De zak met oliebollen 10 voor een euro kan weinig lekkers zijn, maar de gevulde variant... iemand al geproefd? en... en... en..?
Nee, maar het lijkt me niks.

Wel vandaag appelflappen gekocht (lagen bij het brood etc.). Die zijn wel lekker vind ik.
Ik heb ze een paar jaar geleden eens geprobeerd,oliebollen waren niet lekker.Kan ook niet lekker zijn worden heel lang van te voren al gebakken en dan ingevroren.Appelflappen gaat.

Maar het zelfde vind ik ook met de oliebollen van V&D .Haal ze nu voortaan bij een goeie kraam die ik van te voren aleens heb geprobeerd,oliebollen waar het vet van afdruipt hoef ik namelijk ook niet. Beste kun je ze nog zelf bakken,of naar de kraam in Rotterdam weer als beste getest.Moet je er wel dicht bij in de buurt wonen.
Ik had ze vorig jaar, de iets duurdere variant, maar vond het niks, die van de hema ook niet trouwens. Haal ze nu bij een bakker. Die waren wel lekker.
Een keer oliebollen gehaald bij de AH; niet te nassen! Echt niet lekker gewoon. Zou op zoek gaan naar een goede kraam.
ze lijken me vaak zo melig en compact, ik durf ze niet te proberen, ik ga voor verse van een goede kraam, dan maar wat meer geld uitgeven.
Voorverpakt? Bleh! Ze moeten vers zijn, niet een paar dagen oud!
Of toch proberen zelf te maken. Zo heel moeilijk is het niet. En er gaat niks boven eigengemaakte oliebollen. Jammer dat ik nu een teringeind van mijn ouders af woon, anders was ik daar gewoon langsggegaan en had er een stuk of wat mee genomen voor thuis.
...
Lees het veslag van de AD oliebollentest even, volgens mij staat ie in Rotjeknor.
quote:Pompiedoe schreef op 28 december 2009 @ 20:27:

Wie weet waar die beste oliebollenkraam staat? Woon in rdam, maar er staan hier zoveel kramen.....welke moet ik hebben?In Rotterdam staat volgens mij de kraam met best geteste!! Ik ga even googlen
Waar in rotterdam staat die kraam? Staat niet in het verslag van AD
http://www.ad.nl/ad/nl/14 ... ria/test_oliebollen.dhtml
quote:Pompiedoe schreef op 28 december 2009 @ 20:27:

Wie weet waar die beste oliebollenkraam staat? Woon in rdam, maar er staan hier zoveel kramen.....welke moet ik hebben?

Richard Visser's Gebakkraam

Heemraadssingel/Vierambachtsstraat - Rotterdam
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heemraadssingel/Vierambachtsstraat
Richard Visser, met een gebakkraam aan de Heemraadssingel in Rotterdam, krijgt een tien van de jury
haha...zo..nu weet je het!
nah, toch handig, dat google!
nu nog de parfum van diaantje!
En waarom een voet tintelt met een stuk in je keel....ik google me rot!
quote:misschicken schreef op 28 december 2009 @ 20:36:

En waarom een voet tintelt met een stuk in je keel....ik google me rot! ik kom eraan!
...
quote:Pompiedoe schreef op 28 december 2009 @ 21:14:

Aaah heemraadsingel, dat is te fietsen....bedankt!Neem een boekje mee. Een ds of een psp. En een warme jas. Je staat nogal een tijdje in de rij ben ik bang. Vorig jaar een foto gezien van de rij en ik was erg blij dat ik er niet in hoefde te staan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:elfin schreef op 28 december 2009 @ 20:31:

http://www.ad.nl/ad/nl/14 ... ria/test_oliebollen.dhtml

Handig die test! Hier moet ik dus iig niet zijn: Ossenmarkt - Groningen

Testresultaten

Oordeel jury: ECONOMISCH DELICT

Gewicht per bol: 61g

Prijs per bol: ¤ 0,70

Aanbieding: 11 voor 7,00

Vet percentage: 7,78%

Conclusie: Vorig jaar laatste en dit keer is het op smaak niet veel beter. Nu ook nog eens foute olie. Klef, kauwgumbal, visvoer, vies. Schande dat deze man met voedsel bezig is.

Op zoek naar de betere kraam in Groningen nu...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven