AH oliebollen en appelflappen
maandag 28 december 2009 om 20:12
Ik heb ze een paar jaar geleden eens geprobeerd,oliebollen waren niet lekker.Kan ook niet lekker zijn worden heel lang van te voren al gebakken en dan ingevroren.Appelflappen gaat.
Maar het zelfde vind ik ook met de oliebollen van V&D .Haal ze nu voortaan bij een goeie kraam die ik van te voren aleens heb geprobeerd,oliebollen waar het vet van afdruipt hoef ik namelijk ook niet. Beste kun je ze nog zelf bakken,of naar de kraam in Rotterdam weer als beste getest.Moet je er wel dicht bij in de buurt wonen.
Maar het zelfde vind ik ook met de oliebollen van V&D .Haal ze nu voortaan bij een goeie kraam die ik van te voren aleens heb geprobeerd,oliebollen waar het vet van afdruipt hoef ik namelijk ook niet. Beste kun je ze nog zelf bakken,of naar de kraam in Rotterdam weer als beste getest.Moet je er wel dicht bij in de buurt wonen.

maandag 28 december 2009 om 20:31
http://www.ad.nl/ad/nl/14 ... ria/test_oliebollen.dhtml
maandag 28 december 2009 om 20:31
quote:Pompiedoe schreef op 28 december 2009 @ 20:27:
Wie weet waar die beste oliebollenkraam staat? Woon in rdam, maar er staan hier zoveel kramen.....welke moet ik hebben?
Richard Visser's Gebakkraam
Heemraadssingel/Vierambachtsstraat - Rotterdam
Wie weet waar die beste oliebollenkraam staat? Woon in rdam, maar er staan hier zoveel kramen.....welke moet ik hebben?
Richard Visser's Gebakkraam
Heemraadssingel/Vierambachtsstraat - Rotterdam
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

maandag 28 december 2009 om 21:24
quote:Pompiedoe schreef op 28 december 2009 @ 21:14:
Aaah heemraadsingel, dat is te fietsen....bedankt!Neem een boekje mee. Een ds of een psp. En een warme jas. Je staat nogal een tijdje in de rij ben ik bang. Vorig jaar een foto gezien van de rij en ik was erg blij dat ik er niet in hoefde te staan.
Aaah heemraadsingel, dat is te fietsen....bedankt!Neem een boekje mee. Een ds of een psp. En een warme jas. Je staat nogal een tijdje in de rij ben ik bang. Vorig jaar een foto gezien van de rij en ik was erg blij dat ik er niet in hoefde te staan.
maandag 28 december 2009 om 22:19
quote:elfin schreef op 28 december 2009 @ 20:31:
Handig die test! Hier moet ik dus iig niet zijn: Ossenmarkt - Groningen
Testresultaten
Oordeel jury: ECONOMISCH DELICT
Gewicht per bol: 61g
Prijs per bol: ¤ 0,70
Aanbieding: 11 voor 7,00
Vet percentage: 7,78%
Conclusie: Vorig jaar laatste en dit keer is het op smaak niet veel beter. Nu ook nog eens foute olie. Klef, kauwgumbal, visvoer, vies. Schande dat deze man met voedsel bezig is.
Op zoek naar de betere kraam in Groningen nu...
Handig die test! Hier moet ik dus iig niet zijn: Ossenmarkt - Groningen
Testresultaten
Oordeel jury: ECONOMISCH DELICT
Gewicht per bol: 61g
Prijs per bol: ¤ 0,70
Aanbieding: 11 voor 7,00
Vet percentage: 7,78%
Conclusie: Vorig jaar laatste en dit keer is het op smaak niet veel beter. Nu ook nog eens foute olie. Klef, kauwgumbal, visvoer, vies. Schande dat deze man met voedsel bezig is.
Op zoek naar de betere kraam in Groningen nu...