Al weken zo ontzettend trek in
woensdag 28 juli 2010 om 13:09
Het zal ongetwijfeld niet lang meer duren voordat de eerste sinterklaasmeuk weer in de schappen ligt ben ik bang.. Vorig jaar verbaasde ik me ook dat het zo vroeg er lag..
Nog even volhouden dus!!
En olie bollen kan je nog wel eens bij een kraam op de kermis kopen, of in de efteling (dat deed ik altijd als ik zomers erheen ging ) maar nou laatst heb ik die kraam eigenlijk niet gezien in de efteling... of zelf bakken..
Nog even volhouden dus!!
En olie bollen kan je nog wel eens bij een kraam op de kermis kopen, of in de efteling (dat deed ik altijd als ik zomers erheen ging ) maar nou laatst heb ik die kraam eigenlijk niet gezien in de efteling... of zelf bakken..
woensdag 28 juli 2010 om 13:13
Bij mij in de buurt is de kermis is april geweest en toen kon ik geen oliebol meer zien. En zelf maken heb ik geprobeert maar de lucht was me huis na 2 dagen nog niet uit. Haha nee niet zwanger (wel ongesteld dat kan er ook mee te maken hebben )gewoon ontzettend trek in die lekker pepernoten en idd een kerststol niet te vergeten.. Hmmmm
woensdag 28 juli 2010 om 13:15
woensdag 28 juli 2010 om 13:25
Weer een topic dat ik beter niet had kunnen openen haha..
Pepernoten kun je evt zelf bakken, recept gewoon even googlen.
Chocola smelten, pepernoten daarin mikken en daar zijn de choconoten..
Marsepein is vast bij een banketbakker te koop.
Verder begint Bolletje altijd eind augustus/begin september met het maken van sinterklaaszooi. Heel vervelend als je daar 300 meter vanaf woont..
Succes!
Pepernoten kun je evt zelf bakken, recept gewoon even googlen.
Chocola smelten, pepernoten daarin mikken en daar zijn de choconoten..
Marsepein is vast bij een banketbakker te koop.
Verder begint Bolletje altijd eind augustus/begin september met het maken van sinterklaaszooi. Heel vervelend als je daar 300 meter vanaf woont..
Succes!

woensdag 28 juli 2010 om 13:58
quote:mylenevalerie schreef op 28 juli 2010 @ 13:55:
Ik wil niet lullig doen, maar dat kan je toch gewoon zelf maken? Probleem opgelost als je er NU trek in hebt.
Is niet lullig hoor. Maar laten we eerlijk zijn, de pepernoten van Bolletje zijn toch wel lekkerder dan als je ze zelf maakt en een oliebol bij een goede kraam is helemaal lekkerder dan als je hem zelf maakt. Maar ik praat uiteraard voor mezelf want ik ben nou eenmaal niet zo een kookkunst. Maar ach ieder zijn kwaliteiten, ondertussen blijven ik watertanden op het lekkere december lekkernij.
@Tuffers,
Geniaal!!!
Ik wil niet lullig doen, maar dat kan je toch gewoon zelf maken? Probleem opgelost als je er NU trek in hebt.
Is niet lullig hoor. Maar laten we eerlijk zijn, de pepernoten van Bolletje zijn toch wel lekkerder dan als je ze zelf maakt en een oliebol bij een goede kraam is helemaal lekkerder dan als je hem zelf maakt. Maar ik praat uiteraard voor mezelf want ik ben nou eenmaal niet zo een kookkunst. Maar ach ieder zijn kwaliteiten, ondertussen blijven ik watertanden op het lekkere december lekkernij.
@Tuffers,
Geniaal!!!
woensdag 28 juli 2010 om 14:00
quote:Michelle90 schreef op 28 juli 2010 @ 13:58:
[...]
@Tuffers,
Geniaal!!!Ik heb nog nooit zelf pepernoten of oliebollen gebakken. Mijn zwager wel oliebollen... en ik kan je verzekeren: die zijn 10000 x lekkerder dan die van zo'n tent...
[...]
@Tuffers,
Geniaal!!!Ik heb nog nooit zelf pepernoten of oliebollen gebakken. Mijn zwager wel oliebollen... en ik kan je verzekeren: die zijn 10000 x lekkerder dan die van zo'n tent...