Al weken zo ontzettend trek in

28-07-2010 13:05 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
In heerlijke oliebollen met suiker, pepernoten, chocopernoten, chocoletter, marsepein, van die lekker kerstkransjes met van die spikkels.

Waarom verkopen ze zoiets niet gewoon in de zomer ?
En als de pepernoten e.d. weer in de winkels liggen krijgen we weer commentaar dat die rommel zo vroeg in de winkels ligt!

Tis ook nooit goed
quote:elleinspe schreef op 28 juli 2010 @ 14:10:

En als de pepernoten e.d. weer in de winkels liggen krijgen we weer commentaar dat die rommel zo vroeg in de winkels ligt!

Tis ook nooit goed Daar zal je mij nooooooit over horen klagen
Ik heb de oliebollen net een maandje op. Volgende keer niet meer zoveel bakken. Het moet exclusief voor oudjaar blijven.
Nu ik dit zo lees krijg ik ook spontaan zin in heerlijke chocopepernoten. En het heeft ook geen zin om met Sinterklaas alvast wat extra zakken in te slaan voor halverwege het jaar, want zo lang blijven die zakken echt niet dicht bij mij
Het hele jaar door!

Ik zie wel dat je voor 50 euro moet bestellen, moet lukken toch
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:Michelle90 schreef op 28 juli 2010 @ 14:11:

[...]

Daar zal je mij nooooooit over horen klagen Dan is het goed
quote:Michelle90 schreef op 28 juli 2010 @ 13:13:

Bij mij in de buurt is de kermis is april geweest en toen kon ik geen oliebol meer zien. En zelf maken heb ik geprobeert maar de lucht was me huis na 2 dagen nog niet uit. Haha nee niet zwanger (wel ongesteld dat kan er ook mee te maken hebben )gewoon ontzettend trek in die lekker pepernoten en idd een kerststol niet te vergeten.. HmmmmHier verkopen ze bij alle bakkers het hele jaar door stol .. als lentestol, zomerstol, herfststol, kerststol, paasstol, carnavalsstol, koninginnedagstol, streekstol etc etc.
Gespot bij de Hema: Arabische chocoletters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven