albert heijn combinatiemaaltijd

22-06-2010 17:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
welke bakjes nemen jullie altijd? ze zijn nu in de aanbieding en ik wou het wel ff een keer proberen..
quote:mylenevalerie schreef op 23 juni 2010 @ 10:11:

Ik heb wel eens van AH die kant en klaarmaaltijd genomen van rode kool, hache en aardappelpuree. Ja zelfgemaakte is lekkerder maar het was te doen.

De spagetti was verschrikkelijk, maar ik had een rare smaak erin, iets met veel groenten wat ik niet lekker vond.

En een keer bami, maar die had ik thuis zelf wel opgeleukd dus die was nog wel te doen.

Misschien nog wel eens iets genomen maar dat weet ik even niet meer. Ik koop het iig zelden tot nooit.Volgens mij is het nieuw, MV. En ze hebben het niet eens in elke AH. Het lijkt me ook juist heel duur, in verhouding.
...
quote:queenie1 schreef op 23 juni 2010 @ 20:02:

[...]

Dit is nu al je 6e, 7e, 8e nick op het Viva forum? En telkens open je topics, je reageert niet meer als de antwoorden je niet aanstaan en maakt weer een nieuwe nick aan. Dat is de reden dat ik je ook ontwijk. Iemand die zo 'forumt' vind ik persoonlijk niet zo prettig.

Maar goed, veel plezier nog op dit forum, xxxS, kookfreakje, sweetiej, en nog tig andere, cevree!

He, dat meen je niet? Ik zit elders nog te vertellen dat ik die andere nicks, die zie ik hier niet tussen staan maar waren van xxxS waar ik de balen van had omdat die ons hadden belazerd. En ik schreef nog op Thee haar topic bij Overig dat ik minder tijd wil besteden aan forummers die de boel belazeren.

Shit, hoe kom ik er nu achter?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 23 juni 2010 @ 20:32:

[...]

He, dat meen je niet? Ik zit elders nog te vertellen dat ik die andere nicks, die zie ik hier niet tussen staan maar waren van xxxS waar ik de balen van had omdat die ons hadden belazerd. En ik schreef nog op Thee haar topic bij Overig dat ik minder tijd wil besteden aan forummers die de boel belazeren.

Shit, hoe kom ik er nu achter?Ja, ik denk weet haast wel zeker van wel. Vind het ook heel irritant. Gezien haar schrijfstijl, nicks, leeftijd, geschiedenis (samenwonen, vriendje etc.) en de topics die geopend worden, etc.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven