albert heijn combinatiemaaltijd

22-06-2010 17:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
welke bakjes nemen jullie altijd? ze zijn nu in de aanbieding en ik wou het wel ff een keer proberen..
Van alles, steeds wisselend. Tis maar net waar je van houdt ook he? Als je liever pasta of mie hebt ipv rijst, dan kies je dat.

Ik bedoel, wat maakt het uit welke anderen altijd nemen? Je moet nemen wat je lekker vindt/lijkt!
quote:vivalina schreef op 22 juni 2010 @ 17:48:

Van alles, steeds wisselend. Tis maar net waar je van houdt ook he? Als je liever pasta of mie hebt ipv rijst, dan kies je dat.

Ik bedoel, wat maakt het uit welke anderen altijd nemen? Je moet nemen wat je lekker vindt/lijkt!

het gaat er ook niet om wat ik wil, maar ben gewoon benieuwd wat jullie lekker vinden en hoe jullie het combineren..

of misschien zegt iemand wel die pasta was ECHT niet te eten..
Ik vind vooral dat dat helemaal niets met eten of koken te maken heeft. Maar dat was niet wat je wilde horen he?
Wat ik nog wel te eten vind zijn die wokmaaltijden, maar die zijn zeker niet in de aanbieding?

quote:Nachttrein schreef op 22 juni 2010 @ 17:57:

Ik vind vooral dat dat helemaal niets met eten of koken te maken heeft. Maar dat was niet wat je wilde horen he?Met kant en klaar maaltijden kan ik het me voorstellen, maar dit is toch gewoon vers vlees en verse groente? (net zo als dat je het zelf los koopt, alleen de combinatiesuggestie wordt hier gemaakt)
quote:Vinyl schreef op 22 juni 2010 @ 18:15:

[...]

Met kant en klaar maaltijden kan ik het me voorstellen, maar dit is toch gewoon vers vlees en verse groente? (net zo als dat je het zelf los koopt, alleen de combinatiesuggestie wordt hier gemaakt)Ja, dat is waar. Maar toch, de gedachte dat je een bak 1, 2, 3, 4 uit het schap pakt en volgens de gebruiksaanwijzing klaarmaakt deprimeert me.
quote:Vinyl schreef op 22 juni 2010 @ 18:15:

[...]

Met kant en klaar maaltijden kan ik het me voorstellen, maar dit is toch gewoon vers vlees en verse groente? (net zo als dat je het zelf los koopt, alleen de combinatiesuggestie wordt hier gemaakt)Klopt, je kiest je vis/vlees, je groenten, je woksaus en je pasta/rijst. Ik kook gemiddeld 2x per week op die manier. Ik vind het lekker, makkelijk en goedkoop.
Bij mij was vandaag niet zoveel keus meer. Veel mensen op dit idee gekomen denk ik...

Ik heb zalm, dillesaus, tagliatelle en groentemix broccoli/wortel genomen. Soms koop ik ook wel eens 4 dingen om bijvoorbeeld in twee verschillende maaltijden te gebruiken. Bijvoorbeeld saus en zalm, en maak ik daar zelf pasta bij met een salade, en dan groentemix en tortilla's en maak ik daar zelf iets van met kidneybonen.

Ik pak wel vaak de zalm, want dat is anders vrij duur.
quote:Nachttrein schreef op 22 juni 2010 @ 18:19:

[...]

Ja, dat is waar. Maar toch, de gedachte dat je een bak 1, 2, 3, 4 uit het schap pakt en volgens de gebruiksaanwijzing klaarmaakt deprimeert me.Als je daar al depressief van wordt...
Inderdaad!

En wat is het verschil met boontjes pakken, het schap ernaast krieltjes pakken en weer een schap verder tartaartjes pakken??

Ze hadden een of ander Indiaas gerecht in het assortiment, dat er helaas al enige tijd uit is. Een groentemix met sugarsnaps..heerlijk was die, maar helaas...........
ik vond het eigenlijk wel gewoon grappig om een keer te doen, en duur is het ook niet want wij zijn met zijn 2en en eten er dus 2 dagen van.

ik pak dan natuurlijk wel de duurdere dingen zoals vis etc.

maar nu ik dit zo lees kan ik eigenlijk net zo goed alles zelf pakken..hmm ff kijken of ze leuke dingen hebben anders doe ik het niet.

en wat ik met dit topic wou bereiken is jullie combinaties te weten komen en of die lekker zijn. en die zou ik vervolgens ook gewoon zelf kunnen maken. bij sommige dingen zou ik bv. zelf nooit zijn gekomen
quote:Pauline65 schreef op 22 juni 2010 @ 19:01:

Inderdaad!

En wat is het verschil met boontjes pakken, het schap ernaast krieltjes pakken en weer een schap verder tartaartjes pakken??

Ze hadden een of ander Indiaas gerecht in het assortiment, dat er helaas al enige tijd uit is. Een groentemix met sugarsnaps..heerlijk was die, maar helaas...........

Het verschil is dat je niet hoeft na te denken. Alle combi's zijn ok en lekker EN (heel belangrijk) niet duur. Ik heb eens gekeken naar de losse produkten. Dat was ongeveer 50% duurder. Bovendien, het zijn allemaal verse produkten hoor...

Ik wordt depressiever van mensen die 1x in de week snacken en 1x naar de afhaalchinees gaan.
quote:Zamirah schreef op 22 juni 2010 @ 18:58:

[...]

Als je daar al depressief van wordt...zeg dat wel. Ik kan er soms best wel vrolijk van worden, omdat ik soms geen inspiratie heb om hele gerechten bij elkaar te verzinnen. Of mezelf geen tijd gun om na te denken. Of zo.
quote:vivalina schreef op 22 juni 2010 @ 20:13:

[...]

zeg dat wel. Ik kan er soms best wel vrolijk van worden, omdat ik soms geen inspiratie heb om hele gerechten bij elkaar te verzinnen. Of mezelf geen tijd gun om na te denken. Of zo.ja dat dus. en altijd leuk om te zien welke (rare) combinaties mensen soms maken.
..
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 23-06-2010 20:11
Reden: off topic
% gewijzigd
quote:thee schreef op 23 juni 2010 @ 09:52:

Cevree, jammer dat je alleen nog actief bent op deze pijler en de forummers die oprecht bezorgd/geïnteresseerd zijn/waren op je andere topic(s) links laat liggen.

Ik laat je pannen- en receptvragen topics dan ook graag over aan anderen. Het spijt me, jouw gedrag nodigt mij uit tot niet meer op jou reageren. nou erg oprecht leek het niet hoor, leek meer op de grond in boren. en alles over een kant scheren.
Neem die bakjes nooit. Vind er geen hol aan. Écht iets voor mensen die helemaal NIET kunnen koken (nog geen ei kunnen bakken) en geen gevoel voor eten hebben (dus niet zelf kunnen bedenken dat je kip kan marineren en kan eten met roerbakgroenten en rijst...).

Daarbij kan ik makkelijk zelf een lekkere maaltijd maken. Meer keuze en is een stuk lekkerder.

Zo moeilijk is het niet: wat groenten, vlees/vis/vega en combineren met pasta, rijst, noedels, tortilla's, aardappels en deze in alle mogelijke variaties.

Die 1234 sauzen vind ik niet veel bijzonders.

Dillemascarpone maak ik in een handomdraai zelf zonder toegevoegde rommel en nog een stuk lekkerder. En kip met satesaus en gesneden groente kan ik niet bepaald ingewikkeld noemen. Napolitaanse saus is ook geen rocket science..

Begrijp trouwens niet dat je hier met een gezin van kan eten. Daar kan je net met 2 volwassenen van eten....

Anyway, ieder zijn ding maar ik loop die dingen iig altijd straal voorbij.
quote:Bergje65 schreef op 22 juni 2010 @ 19:07:

Ik wordt depressiever van mensen die 1x in de week snacken en 1x naar de afhaalchinees gaan.Oi!
Ik heb toevallig gisteren een setje gekocht.

De Italiaanse groenten met tagliatelle, mascarponesaus en Italiaanse kip. Morgen kan ik het laten weten!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb het nog nooit gegeten. Bedoelen jullie nou die kant en klaarmaaltijden? Of 1234? Die heb ik ook nog nooit geproefd, eigenlijk ook niet gekeken wat ze hebben, er staat me iets van bij dat ik het duur vond. Ik ga morgen eens kijken wat ze hebben, niet dat ik het neem maar heb er nooit naar gekeken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb wel eens van AH die kant en klaarmaaltijd genomen van rode kool, hache en aardappelpuree. Ja zelfgemaakte is lekkerder maar het was te doen.

De spagetti was verschrikkelijk, maar ik had een rare smaak erin, iets met veel groenten wat ik niet lekker vond.

En een keer bami, maar die had ik thuis zelf wel opgeleukd dus die was nog wel te doen.

Misschien nog wel eens iets genomen maar dat weet ik even niet meer. Ik koop het iig zelden tot nooit.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:cevree schreef op 23 juni 2010 @ 09:56:

[...]

nou erg oprecht leek het niet hoor, leek meer op de grond in boren. en alles over een kant scheren.Het was oprechte bezorgdheid. En het is jammer dat je dat niet wilt inzien. Jij werd niet de grond ingeboord, mensen probeerden jou te waarschuwen.
quote:cevree schreef op 23 juni 2010 @ 09:56:

[...]

nou erg oprecht leek het niet hoor, leek meer op de grond in boren. en alles over een kant scheren.

Dit is nu al je 6e, 7e, 8e nick op het Viva forum? En telkens open je topics, je reageert niet meer als de antwoorden je niet aanstaan en maakt weer een nieuwe nick aan. Dat is de reden dat ik je ook ontwijk. Iemand die zo 'forumt' vind ik persoonlijk niet zo prettig.

Maar goed, veel plezier nog op dit forum, xxxS, kookfreakje, sweetiej, en nog tig andere, cevree!
...
quote:mips schreef op 23 juni 2010 @ 10:01:

Neem die bakjes nooit. Vind er geen hol aan. Écht iets voor mensen die helemaal NIET kunnen koken (nog geen ei kunnen bakken) en geen gevoel voor eten hebben (dus niet zelf kunnen bedenken dat je kip kan marineren en kan eten met roerbakgroenten en rijst...).

Daarbij kan ik makkelijk zelf een lekkere maaltijd maken. Meer keuze en is een stuk lekkerder.

Zo moeilijk is het niet: wat groenten, vlees/vis/vega en combineren met pasta, rijst, noedels, tortilla's, aardappels en deze in alle mogelijke variaties.

Die 1234 sauzen vind ik niet veel bijzonders.

Dillemascarpone maak ik in een handomdraai zelf zonder toegevoegde rommel en nog een stuk lekkerder. En kip met satesaus en gesneden groente kan ik niet bepaald ingewikkeld noemen. Napolitaanse saus is ook geen rocket science..

Begrijp trouwens niet dat je hier met een gezin van kan eten. Daar kan je net met 2 volwassenen van eten....

Anyway, ieder zijn ding maar ik loop die dingen iig altijd straal voorbij.En dat dus.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven