avondtussendoortje

woensdag 21 juli 2010 om 20:00
Heerlijk stukje chocola. Blokje in je mond nemen en helemaal op laten smelten. Ik kan hierop de (bijna) hele avond teren. Vaak neem ik later nog één zo'n blokje. Ik zie het als een kadootje, een tractatie. Maar goed, jij wilde gezonde snack-tips.
Een hardgekookt eitje met ketchup, fruit of snoeptomaatjes
Een hardgekookt eitje met ketchup, fruit of snoeptomaatjes
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.

woensdag 21 juli 2010 om 20:08
quote:Gebakkie schreef op 21 juli 2010 @ 20:00:
Heerlijk stukje chocola. Blokje in je mond nemen en helemaal op laten smelten. Ik kan hierop de (bijna) hele avond teren. Vaak neem ik later nog één zo'n blokje. Ik zie het als een kadootje, een tractatie. Maar goed, jij wilde gezonde snack-tips.
Een hardgekookt eitje met ketchup, fruit of snoeptomaatjes ik moet niet zo zeiken... ben wel 1,5 hele kilo's aangekomen dus moet heeeeeeeel streng lijnen.. not.....
Een hardgekookt eitje met ketchup, fruit of snoeptomaatjes ik moet niet zo zeiken... ben wel 1,5 hele kilo's aangekomen dus moet heeeeeeeel streng lijnen.. not.....

woensdag 21 juli 2010 om 20:25
Eet vaak wat geroosterde kikkererwten (zelf maken of in bij de Turk halen) zijn laag in vet maar wel lekker knapperig. Of anders een volkorenbiscuitje of een appeltje ofzo.
BTW: ontbijtkoek is helemaal niet zo gezond hoor, zit barstensvol met suiker. Dat gezonde imago hebben de heren marketeers er mooi ingekregen jaja "van nature laag in vetgehalte" maar wel een bak suiker!
BTW: ontbijtkoek is helemaal niet zo gezond hoor, zit barstensvol met suiker. Dat gezonde imago hebben de heren marketeers er mooi ingekregen jaja "van nature laag in vetgehalte" maar wel een bak suiker!
woensdag 21 juli 2010 om 20:25
Een fruitsalade maken van verschillende soorten fruit is al minder saai. Eventueel een beetje kwark erbij (met een beetje suiker, kaneel of honing).
Gedroogd fruit is ook lekker (zelf ben ik gek op gedroogde abrikozen).
Een smoothie van fruit en evt yoghurt erbij.
Als je wat te knabbelen wilt dan kun je wortels, komkommer en andere groentes snijden.
En iets lekkers mag trouwens toch ook gewoon wel eens een keertje. Met dit weer vind ik een ijsje zelf erg lekker (softijs of italiaans schepijs, jummmm!!)
Gedroogd fruit is ook lekker (zelf ben ik gek op gedroogde abrikozen).
Een smoothie van fruit en evt yoghurt erbij.
Als je wat te knabbelen wilt dan kun je wortels, komkommer en andere groentes snijden.
En iets lekkers mag trouwens toch ook gewoon wel eens een keertje. Met dit weer vind ik een ijsje zelf erg lekker (softijs of italiaans schepijs, jummmm!!)