Aziatisch e-ten Allerhande

10-04-2013 14:35 33 berichten
Hallo,

Vandaag de Allerhande meegenomen en die heeft een Aziatisch thema. Hartstikke lekker. Wat mij alleen opvalt is dat door ieder gerecht een of andere pot of (wok)saus doorheen gaat. Maar die zitten toch boordevol e-nummers en andere ongezonde dingen? En sojasaus en oestersaus als smaakmaker lijkt me ook niet echt supergezond. Ik probeer zelf een beetje kunstmatige dingen te mijden in mijn voedingspatroon (niet obsessief, maar als het kan...). Met de Hollandse en Italiaanse keuken is dat geen probleem, maar bij de Aziatische keuken blijkbaar wel. Of zie ik dat verkeerd?
nou ik vond dat de allerhande bijna allemaal vieze recepten er in had staan, best stom. Maar dat is mijn mening.
quote:bente- schreef op 11 april 2013 @ 00:02:

nou ik vond dat de allerhande bijna allemaal vieze recepten er in had staan, best stom. Maar dat is mijn mening.Lust jij nog wel eten dan?
Alsof ik geen mening kan hebben als ik niet zo veel eet dat is echt weer een opmerking van een dom persoon.
Sorry: offtopic!

Bente, nee, ik ben niet dom. Ik heb alleen alle goede raad die je hebt gekregen gelezen en vind het wel heel dom en heel jammer dat jij daar tnt zo verdomd weinig mee hebt gedaan. Zoveel mensen die zich zorgen om je maken en die betrokken zijn: dat is toch niet voor niks! Daarbij ben je er zelf over begonnen op dit forum dus ja, daar zullen mensen op reageren.

Ontopic nu weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:bente- schreef op 11 april 2013 @ 00:02:

nou ik vond dat de allerhande bijna allemaal vieze recepten er in had staan, best stom. Maar dat is mijn mening.Want er stond geen recept voor een glas melk in? Of voor 3 appels?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@Bente Wat de boer niet kent , vreet die niet, typisch geval ervan.

@Topic Mijn moeder is zelf indisch en kookt heel vaak zelf gerechten maar als ik het zelf maak is het niet zo lekker als van haar, haha!
Ah, dank je roodpaars! Grote AH hier dus die hebben m vast wel.
quote:Tickel schreef op 10 april 2013 @ 16:30:

[...]

Vooral de knoflook/koriander woksaus. Die idd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven