Bakolie, huh ??

06-02-2012 19:48 17 berichten
Ik heb van het weekend een pak met mix voor muffins gekocht en ik zag vandaag dat ik 50 ml bakolie moet toevoegen, maar wat is bakolie ? Kan ik er ook gewoon 50 ml vloeibare boter in doen ?

Alvast bedankt voor de hulp.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet, ik doe altijd olijfolie. En nadat je die pakken hebt gebruikt moet je voor de grap eens zelf beslag maken. En dan proeven!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zonnebloemolie!
Is dat lekker met olie dan, ik lees wel eens op een pak dat je voor meer "amerikaanse" muffins de boter moet vervangen door olie maar op de 1 of andere manier lijkt me dat niet zo lekker.
sla of zonnebloemolie. Ik doe ook olijf eigenlijk
gewoon plantaardige olie.

Zou slaolie of zonnebloem olie gebruiken. Het dient namelijk voor de smeuigheid en met vloeibare boter is het lang zo lekker niet.
Ik heb een recept voor carrot cake waar geen boter in gaat maar zonnebloem olie en die is HEERLIJK. Dus ja kokolientje, dat is lekker - en veel gezonder dan echte boter. TO, ik zou idd absoluut zonnebloem olie gebruiken. "Vloeibare boter" (hoe verzinnen ze het trouwens) is heel wat anders.
Hoi, je kan ook gewoon vloeibare boter gebruiken. (ik stond een maandje geleden ook te dubben over wat nou bakolie was :p ) ik maakte de muffins met vloeibare boter en ze waren heerlijk!
Ik heb momenteel geen slaolie staan, alleen becel dieetolie, gaat dat ook ? Kan anders gewoon even een flesje zonnebloemolie halen morgen. Ik heb normaal pakken waar gewoon 50gr. boter in moet. Dan neem ik roomboter maar nu heb ik een onbekend merk gepakt per ongeluk.
Haha toevallig!! Die heb ik gisteren nog gemaakt. Ik heb er zonnebloemolie in gedaan. Werkte prima! Ze waren lekker, heb er zelf een halve reep gehakte pure chocola doorheen gedaan. Zal straks foto plaatsen.
,,,
Ziet er goed uit!
Zonnebloem olie, iig geen olijfolie.
Zo die zien er goed uit zeg. Mooie foto ook.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het was zo snel klaar! Max 15 min. Echt een aanradar als traktatie voor kids of bij de koffie.
Hahahaha, kids en koffie?

Grapje, lijken me zeer smakelijk.
Zonnebloemolie of maïsolie.

Heb ook wel eens arachideolie gebruikt en dat gaat ook wel. Maar dan moet je niet allergisch zijn tegen pinda's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven