bbq saus

17-07-2010 20:29 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
een artikel in gezondgids zei dat de remia satésaus t beste was getest onder 8 geselecteerden. Zijn jullie t hier mee eens? ik weet t niet.. never tried it before!:O
Maak je hier speciaal een account voor aan?
Beste getest als wat? Smaak, substantie, vet, sate, makkelijkheid? En wat heeft bbq-saus ermee te maken? En vind je het echt boeiend?

Ik maak mijn pindasaus gewoon zelf, kan niets tegenop.
Mijn zelfgemaakte saus is hier als beste getest

Dus klopt van geen kant!
...
wat is dit nu weer voor onzin?

titel is bbq saus en je hebt het over satesaus... ben je niet helemaal lekker ofzo?
misschien zoekt ze een lekkere satésaus voor bij de bbq en wil ze weten of anderen het er mee eens zijn zodat ze het niet voor niets koopt....

zou best kunnen toch?...
anoniem_102097 wijzigde dit bericht op 17-07-2010 20:55
Reden: typfoutje
% gewijzigd
klinkt alsof we dat nu allemaal moeten gaan proeven?
uhm heb hem gister nog gegeten en hij is wel lekker ja, maar wel heel erg dik. voortaan neem ik denk ik conimex. of ik maak hem zelf?
Ik gebruik nooit van die vette sauzen bij de barbeque.

Het vlees is veel lekkerder zonder!
Het is dus écht Spamzaterdag...
quote:nut schreef op 17 juli 2010 @ 20:36:

wat is dit nu weer voor onzin?

titel is bbq saus en je hebt het over satesaus... ben je niet helemaal lekker ofzo?

(Fijn he, hormonen en zeeen van tijd )
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:zusje78 schreef op 17 juli 2010 @ 21:25:

[...]

(Fijn he, hormonen en zeeen van tijd )
Nee hoor, beetje van Calvé (de dikke pasta) en de rest van mezelf. Dat blijft voor mij de lekkerste (en tenminste pittig, niet zo flauw als van de chinees).

Wat betaalt Remia eigenlijk om zo'n account aan te maken/topic te openen en blijkbaar ben je ook niet erg benieuwd naar reacties...... suf dus.
quote:thee schreef op 17 juli 2010 @ 22:26:

Wat betaalt Remia eigenlijk om zo'n account aan te maken/topic te openen en blijkbaar ben je ook niet erg benieuwd naar reacties...... suf dus.pardon?!:P suf? haha, dankje ik ben wel degelijk geinteresseerd in de reacties!;) anders vraag ik het toch niet.. snap niet hoe je erbij komt dat REMIA mij betaald?
maare.. THREE.. ik ga je bedanken!! ik zal t opsturen naar REMIA kijken of ze inderdaad wat betalen!! tof idee zeg!!
Satésaus uit een potje = vies :puke: :puke: :puke:

Je kunt em veel beter zelf maken met een beetje trassi, sambal, limoensap etc en pindakaas (met stukjes? of zelfs verse pinda's) Net zo snel en véél lekkerder

Die Amber is zeker weten een spammer en ik heb haar (hem?) meteen van mijn eigen forum geknikkerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven