bombe van kip/avocado en....
maandag 25 oktober 2010 om 10:50
Hoi!
Ik maak regelmatig een lekkere bombe van zalm met avocado, pijnboompitten en rivierkreeftstaartjes erin.
Nu gaan we met een groot gezelschap eten en iedereen maakt wat. Er zijn veel mensen bij die niet van zalm houden dus dacht ik een bombe van gerookte kip te maken.
Op een bedje van rucola sla en wat honing/mosterd dressing en wat parmazaanse kaas eroverheen.
De avocado en de pijnboompitten zijn lekker erin maar wat kan ik bij de vulling doen? Iemand een idee?
Iets wat net als de rivierkreeftstaartjes, een beetje een bite heeft zeg maar..
Roept u maar!!!
Bedankt!
Ik maak regelmatig een lekkere bombe van zalm met avocado, pijnboompitten en rivierkreeftstaartjes erin.
Nu gaan we met een groot gezelschap eten en iedereen maakt wat. Er zijn veel mensen bij die niet van zalm houden dus dacht ik een bombe van gerookte kip te maken.
Op een bedje van rucola sla en wat honing/mosterd dressing en wat parmazaanse kaas eroverheen.
De avocado en de pijnboompitten zijn lekker erin maar wat kan ik bij de vulling doen? Iemand een idee?
Iets wat net als de rivierkreeftstaartjes, een beetje een bite heeft zeg maar..
Roept u maar!!!
Bedankt!
maandag 25 oktober 2010 om 10:56
Ik denk dat ik zelf gerookte kip zou vervangen door geplukte kippendijen of drumsticks (geen kipfilet dus), zeker als je er uitebakken bacon bij doet (lekker! lijkt een beetje clubsandwichachtig dan)
Zongedroogde tomaatjes zijn ook wel lekker erbij denk ik. Dan zou ik zelf wel voor halfzongedroogde tomaatjes gaan.
Zongedroogde tomaatjes zijn ook wel lekker erbij denk ik. Dan zou ik zelf wel voor halfzongedroogde tomaatjes gaan.
maandag 25 oktober 2010 om 11:16
quote:Jala5 schreef op 25 oktober 2010 @ 10:53:
dacht dat bombe een toetje was.
maar voor een bite zou je uitgebakken spekjes kunnen gebruiken, croutons of gebakken uitjes (conimex ofzo)
Ja of verkrummelde tacochips (die je normaal ook eet bij guacamole).
Die gedroogde tomaatjes leken me ook lekker erbij. Of kidneybonen of mais.
dacht dat bombe een toetje was.
maar voor een bite zou je uitgebakken spekjes kunnen gebruiken, croutons of gebakken uitjes (conimex ofzo)
Ja of verkrummelde tacochips (die je normaal ook eet bij guacamole).
Die gedroogde tomaatjes leken me ook lekker erbij. Of kidneybonen of mais.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven