boursin cuisine?

14-06-2012 12:04 15 berichten
Gisteren een bakje boursin cuisine gekregen,een vriendin had er twee en gaf er eentje aan mij..

lief dat ze dan aan mij denkt..

Maar ik heb er nog nooits iets mee gemaakt!

heb verschillende groentes in huis,aar eet je het met aardappelen of rijst,pasta?

hebben jullie er ooit iets lekkers mee gemaakt?

wat kun je er allemaal mee?

liefs B
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het hier in gebruiken:

http://www.voedingscentru ... etgarnalenenpreisaus.aspx

Of een variant hier op.
pasta met gerookte kip en bosuitjes. Pasta koken, gesneden kip en bosuitjes erbij mikken, Boursin erbovenop. Roeren en even doorwarmen, groene salade erbij en klaar.

Supersimpel, snel klaar en erg lekker.
dankje Maja,ziet er lekker uit!
Ik gebruik boursin cuisine (versie knoflook en fijne kruiden) in plaats van creme fraiche in Kip Madras, van Knorr. (Ja, een pakkenkookster hier )
Ik gebruik het in een ovenschotel.

Gehakt rullen, diepvriesspinazieblaadjes erbij, en dan de boursin erdoor.

Dit in een ovenschaal met een laag aardappelpuree eroverheen.
Als basis voor een pastasaus. Garnalen erdoor, een beetje groene groenten en klaar. BC maakt het leven zo makkelijk als je geen zin hebt om uitgebreid te koken.
dus je kunt er van alles mee?

hier ligt nog champignons paprika,spekjes,cheryytomaatjes ,pesto

dacht alles in een pan,en wat pasta erbij koken
Ik heb wel eens een tomaten boursin taartje gemaakt. Is dacht ik een gerecht in 10 min te maken. Ik heb het taartje opgefluft met die blaadjes en roosjes maar dat hoort niet bij het gerecht. Als je het recept wil hebben dan pak ik die er wel bij.

Het is erg machtig dus ik zou een klein stukje nemen en een heerlijke frisse salade erbij.

Dit is het origineel;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, niet allemaal in 1 pan en ook niet je hele voorradkast erbij doen, dat is teveel van het goede. Eerst de spekjes en champignonnetjes bakken, pasta koken, dit bij elkaar doen, bousin cousine erdoor roeren en dan lekker eten.
ziet er erg lekker uit mylene! thnx ktherina voor het goede advies.
Ik gebruik het als pastasaus. Lekker met champignons. Of zalm en spinazie.
Kip met paprika, courgette, champignons en Boursin Cuisine, het favoriete gerecht van mijn zoontje.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik gebruik het ook altijd als pasta saus. En dan met paddenstoelen en spinazie! Als pasta neem ik dan die verse tortellini van de Albert Heijn
Ik fruit altijd eerst een uitje, dan 1 of 2 bakjes gerookte zalmsnippers erbij bakken en dan de Boursin C. knoflook en kruiden erdoor.Is lekker met tagliatelle.

Is die kerrie variant lekker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven