Budget- & kindvriendelijke gerechten om in te vriezen

08-08-2020 20:39 29 berichten
Wie heeft tips? Komende periode heb ik minder te besteden in zowel tijd als geld. Ik ben daarom op zoek naar recepten voor gerechten die zowel gezond, goedkoop, kindvriendelijk als in te vriezen zijn. Ik ben benieuwd naar jullie favorieten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo’n pasta met spinazievariant. Niet heel budget maar ook niet duur. Gerookte spekjes bakken, paar gehakte teentjes knoflook erbij, dan daarin verse spinazie laten slinken, bakje cherrytomaten ongesneden erbij. Blokje mon chou erdoor laten smelten, snufje peper erdoor. Eten met tagliatelle.
De smaak komt voor een groot deel van de spekjes, dus als je de vega variant maakt moet je wat meer kruiden voor smaak.
Alle reacties Link kopieren
https://www.keukenliefde.nl/video-bami-goreng/

Dit is wel een aanrader. Ik verdubbel de ingrediënten, dan heb je voor meer dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak zelf hele grote porties burgers.
En dan doe ik half gehakt, half fijngemalen restjes brood of havermout.
Eieren, kruiden en ik heb zo’n hamburgermaker waarbij je ook gevulde burgers kunt maken, dus vervolgens gaat er ook van alles in de vulling.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Nasi goreng. Met kip of wat dan ook voor vlees erdoor. Vaak gooi ik er ook nog een zak diepvries sperzieboontjes door.
Kip marineer ik eerst in knoflook ketjap en sambal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven