Cake bakken met Becel

08-08-2010 15:42 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zit thuis, de winkels zijn hier allemaal dicht..

Wil graag cake bakken, maar ik heb alleen bak&braad of vloeibare boter van Becel hier thuis.

Kan ik hier cake mee bakken?

Proberen? Of gewoon niet doen?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh natuurlijk niet!
Hahaha :$ okee...
jawel, dat kan wel. Zeker als je echt zachte boter moet hebben. Maar het is niet zo lekker als roomboter helaas.

Ik heb er ook weleens op zondag muffins ed met zo'n knijpflesje "boter" gebakken. En ja, die waren echt goed te eten, maar wel minder lekker van smaak.
Het kan wel inderdaad, gewoon proberen.

Maar ik ben wel blij dat de winkel bij mij op zondag ook open is.
Ja in theorie kan alles, maar dat is echt niet te vreten. Sowieso is becel niet te vreten. Gewoon altijd roomboter in huis, gezond, lekker op brood en altijd iets om mee te bakken
Kan prima
Heel veel mensen bakken met dit soort plantaardige artificiële meuk. Maar als je smaakpapillen hebt die wel werken, zou je alleen met roomboter bakken.
heb je geen olie? daar kan je ook cake mee bakken!
Okee..nou voor de volgende keer koop ik inderdaad gewoon roomboter. Altijd handig om dit dan wel in huis te hebben! Heb alleen het idee dat dit aardig vet is en natuurlijk minder goed voor de lijn, vandaar mijn keuze voor becel..

Nu toch maar wat stokbroodjes afgebakken...dat gaat iig altijd goed! Thanks voor de reacties!
Roomboter is niet geweldig voor je lijn, maar becel of olie is dat ook niet. Dat laatste beseffen mensen echter niet door alle "gezondheids"reclames die ervoor gemaakt worden.
Cake zonder roomboter is niet te vreten. Vraag je buren of ze 'n pakje over hebben en anders geduld hebben tot je naar de winkel kan.
NEEEEE natuurlijk niet...

Heb je geen benzinepomp in de buurt waar ze roomboter verkopen?
Natuurlijk kan dat wel, wat een onzin dat cake alleen maar lekker is met roomboter. Of dat je geen smaakpapillen zou hebben.

Ik vind roomboter ook heerlijk, maar cake kan ook lekker worden zonder hoor.

Probeer het gewoon zou ik zeggen.

Als je in google zoekt op 'cake vloeibare boter' komen er heel wat recepten naar boven.
Maar goed dat ik niet bij jou op de thee kom dan, laatje
Ik weet uit ervaring ( ) dat je dan hele smerige zoute 'cake' krijgt.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat Calvijn zegt: het is echt te zout met Becel bak&braad (of welk ander bak&braad dan ook).
volgens mij geeft TO aan dat het om of bak&braad OF vloeibare boter gaat.

Bak en braad zou ik idd never nooit een cake in bakken (bak en braad zou ik helemaal niets in bakken want voor vlees e.d. vind ik olijfolie het meest geschikt).

Maar gewoon vloeibare boter kan best voor Cake.
Bah, ik zou het niet doen. Bij cake, koekjes, taarten etc. moet je echt roomboter gebruiken. Absoluut het lekkerst.
...
quote:delphicat schreef op 08 augustus 2010 @ 18:03:

Maar goed dat ik niet bij jou op de thee kom dan, laatje haha, dan niet joh
Er is iemand die wil wel roomboter ruilen voor 2 eieren!
becel is gewoon een chemisch gefabriceerd goedje, het heeft echt helemaal niks met boter te maken. Roomboter is echter 100% puur natuur
Waarom willen mensen bij mij dan altijd nog een 2e of 3e plak (welke cake ik ook bak)? Ik lust en gebruik geen roomboter.
Omdat ik nog nooit bij je op visite ben geweest, thee?
Misschien is er keuze tussen Becel-cake en zemel-soya-koekjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven