Chocoladeletters en paaseitjes...

08-05-2011 15:05 46 berichten
Ik heb nog best wel veel paaseitjes staan (gevulde en massieve in melk wit en puur) en ontdekte vanmorgen in de kast een bak met stukken chocoladeletter (puur) . Wat te doen met die berg chocolade?

Aanvulling: ik lust zelf alleen pure chocolade. En ik ben bereid om uit te delen, dus wie wil...
Alle reacties Link kopieren
ik lust juist geen pure, en ik woon in het zuiden

2 goede redenen he
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik voorzie een chocofeestje met Botervliegje en Nlies.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 08 mei 2011 @ 15:56:

Ik voorzie een chocofeestje met Botervliegje en Nlies. ik heb nog wat pure gevulde lde eitjes liggen. miskoop dus, ruilen?
Ik woon ook in het zuiden... Vriendjes worden?
Hmmm arretjescake :D
Aan de voedselbank doneren?
Ik zit in Brabant. Mail maar als je langs wilt komen botervlieg66@gmail.com
quote:Antikleia schreef op 08 mei 2011 @ 16:18:

Aan de voedselbank doneren?Goed idee!
De voedselbank lijkt me een nobeler doel dan de dikke reet van Marels

Ik woon trouwens in Zeeland maar heb vroegah in Brabant gewoond. Zit jij aan mijn kant van Brabant?
668, the neighbour of the Beast
Moet ik mijn adres even doorgeven?
quote:Botervliegje schreef op 08 mei 2011 @ 16:38:

Ik zit in Brabant. Mail maar als je langs wilt komen botervlieg66@gmail.com ik ook!
Marels, nee, ik zit tegen Limboland aan. Helaas, pindakaas paaseitjes.

De rest is welkom hoor! En marels ook natuurlijk, als je dat eind wil rijden dan.
Oh voor een chocolademeeting wil ik best een heel eind reizen hoor. Maar niet vandaag, bewaar je t nog even?
bij een chocolade meeting neem ik chocolade wodka mee.. en een BOB
quote:kitty.elastic schreef op 08 mei 2011 @ 19:31:

bij een chocolade meeting neem ik chocolade wodka mee.. en een BOBJeetje mina, laat ik nou geen choco freak zijn en niet in het zuiden wonen. Maar het had mij gezellig geleken om met een stel wat samen te maken. Ik heb dacht ik ook nog een klein beetje chocolade in de kast liggen. Volgende keer beter als jullie rond Amsterdam afspreken hihihi.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb nog nooit zoveel chocola naar binnen gewerkt als dit jaar sinds de Pasen. Op m'n 40ste heb ik gewoon weer jeugdpuistjes... zucht....

Dus nee, lief maar bedankt...
quote:Marels schreef op 08 mei 2011 @ 17:51:

De voedselbank lijkt me een nobeler doel dan de dikke reet van Marels

Ik woon trouwens in Zeeland maar heb vroegah in Brabant gewoond. Zit jij aan mijn kant van Brabant?Ik zit wel aan jouw kant van Brabant, maar heb nog maar n handjevol paaseitjes, niet dat ik je die niet gun hoor
Chocoladevodka! Jaaaaaa! En hoezo BOB? Ik heb een groot huis, ruimte zat!
quote:Botervliegje schreef op 09 mei 2011 @ 08:55:

Chocoladevodka! Jaaaaaa! En hoezo BOB? Ik heb een groot huis, ruimte zat!ik voel een meeting opkomen..
Moppekind heeft gisteren chocoladelettertjes gesmolten, en daar verkruimelde pepernoten doorheen geroerd. Mooie rotsjes van gemaakt in van die papieren cakevormpjes. Versierd met goud- en zilverballetjes, helemaal toppie.

Chocoladebroodjes maken van zo'n blikje croissantdeeg, flink stuk, of 3 paaseitjes erin en dan gewone tijd in de oven. Loeiheet als het klaar is, maar zo lekker met pure chocolade.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven