Cougette

01-09-2011 13:36 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede middag meiden / dames,

Kan een cougette met schil in de aardappel anders? Of moet ik deze eraf halen? Ik woon sinds kort op mezelf en heb het thuis nooit gegeten. Het lijkt me erg lekker dus ik ga de uitdaging aan.

Alvast bedankt!
Een courgette smaakt naar niets, maar is wel voedzaam en gezond. Goed wassen, in stukken hakken en erin gooien. Ik ken Aardappel Anders niet, maar ik schat in dat je de courgette eerst iets moet aanbakken. Of is het een ovenschotel? Dan hoeft het niet.
De courgette gewoon even wassen en dan kun je hem al gebruiken. Dus je hoeft hem niet te schillen.
Kan gewoon met schil. Ik zou 'm wel in wat dikkere plakken snijden dan de aardappels, anders zijn ze niet op het zelfde moment gaar. (lees: gare aardappels met courgettesnot )
CouRgette kan gewoon met schil. Even boenen, in stukjes snijden en eventueel heel even aanbakken in de pan. Eet smakelijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je de courgette in dunne plakken snijdt, hoef je hem niet eerst aan te bakken voor de aardappel anders
Courgette hoef je niet te schillen, wél even goed wassen onder de kraan.

Heeft verder weinig smaak, dus past het overal wel bij, ik gooi het overal doorheen.
quote:Fame schreef op 01 september 2011 @ 13:38:

CouRgette kan gewoon met schil. Even boenen, in stukjes snijden en eventueel heel even aanbakken in de pan. Eet smakelijk!

Excuus!

Maar bedankt! Ik was hem, snij hem in plakken en gooi het erover heen. Hij gaat lekker de oven in dus zal iets wat dikkere plakken nemen. Ik ben benieuwd, ruikt al wel erg lekker!
Courgette kan je zelfs rauw eten als je wilt, dus dit komt helemaal goed. Eet smakelijk!
Zonde van de courgette als je hem door de aardappel anders mikt. Ook zonde van de aardappelen. Je kunt een courgette ook in plakken snijden, even kruiden naar smaak en dan kort grillen. Heel erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven