Diepvries Dille

13-11-2011 19:48 16 berichten
"Vroeger" kocht ik altijd dille uit de diepvries bij de AH, nou hebben ze dat al heel lang niet meer en ik vind het zo handig. Ik gebruik het te weinig om elke keer verse te kopen en een plantje is niet zo een succes is mijn ervaring.

Is er iemand die weet waar ze nog diepvries dille verkopen?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, nooit gezien!

Maar kun je niet 1 goed plantje kopen en zelf in porties invriezen?
Als ik kruiden invries wordt het bij mij meestal 1 grote ijsklont Dus dat zie ik als laatste optie.
Ja wat appie zegt.

Verder heb ik wat diepvries kruiden van Daregal, weet niet of ze ook dille hebben, ik heb altijd de Italiaanse kruiden. Ik ga even googlen voor je.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Die Italiaanse kruiden koop ik bij De Dekamarkt en zien er zo uit;

Deze is lekker in salades en quiches;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja die zoek ik! Maar waar verkopen ze dit? Zie jij van welke winkel dit is?
Die onderste dus, dat is degene die ik had de laatste keer.
Dekamarkt dus dankje! Even kijken waar die hier zit hoor.
Okee ik ga dus naar de dekamarkt, dankje MV !
Op hun site kan je een veld invullen waar het bij jou in de buurt te koop is;

http://daregal.com/
Klopt het dat je dan een contactformulier moet invullen?

Ik ga wel gewoon naar de dekamarkt, zit niet in mijn woonplaats, maar er zit er wel een in Amsterdam die niet zo ver weg is zie ik.
Ja contactforumulier. Bij Chrome vertaalt hij het in NL als je dat wilt.
Die eerste foto heb ik die kruiden ook gezien bij AH XL, dus ik zou wel even bellen of ze het hebben wat je wilt, zonde als je voor niets heen gaat.
Dankje voor je hulp bellen is wel een goed idee.
Je kunt je kruiden ook per portie invriezen in ijsblokjes.
quote:knagertje schreef op 13 november 2011 @ 19:51:

Als ik kruiden invries wordt het bij mij meestal 1 grote ijsklont Dus dat zie ik als laatste optie.

Gewoon een plantje/bosje kopen. Knippen en in een zakje invriezen. Kun je het makkelijk "los knijpen" als je wat wil gebruiken.

Ik doe het zelfde met basilicum. Die plant die blijft maar groeien. Ik knip de grote blaadjes eraf en gooi ze in een bak van de afhaalchinees.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven