diner kerstavond
dinsdag 25 december 2012 om 08:17
Hoi Ik vroeg me af wat jullie diner & hapjes waren op kerstavond .
Ik heb als diner zoete aardappelpuree met creme fraiche en volle melk en ribeye met zelfgemaakte cranberrysaus.
Met prosecco (bubbelwijn)
De hapjes die ik gemaakt / gekocht heb waren : dadels gevuld met geitenkaas,italiaanse zoute ham gevuld met mozarella , zoete pepers gevuld met kaas, olijven en garnalen gevuld met kaas
En als topper chocoladebonbons
Ik heb als diner zoete aardappelpuree met creme fraiche en volle melk en ribeye met zelfgemaakte cranberrysaus.
Met prosecco (bubbelwijn)
De hapjes die ik gemaakt / gekocht heb waren : dadels gevuld met geitenkaas,italiaanse zoute ham gevuld met mozarella , zoete pepers gevuld met kaas, olijven en garnalen gevuld met kaas
En als topper chocoladebonbons
dinsdag 25 december 2012 om 11:19
quote:bankje schreef op 25 december 2012 @ 10:32:
[...]
Grappig dat je eenvoudig eten gelijk trekt met het wel of niet vieren van de Kerst.
Wij vieren kerst maar zonder alle overdadige luxe. Het is geen geldkwestie maar waarom ""moet'' alles met deze dagen zo luxe zijn?
Ja zeg hey had je mij niet even kunnen whatssappen,pingen,feestboeken etc dat je boerenkool ging eten?
Boerenkool is heerlijk.!
[...]
Grappig dat je eenvoudig eten gelijk trekt met het wel of niet vieren van de Kerst.
Wij vieren kerst maar zonder alle overdadige luxe. Het is geen geldkwestie maar waarom ""moet'' alles met deze dagen zo luxe zijn?
Ja zeg hey had je mij niet even kunnen whatssappen,pingen,feestboeken etc dat je boerenkool ging eten?
Boerenkool is heerlijk.!
dinsdag 25 december 2012 om 11:41
dinsdag 25 december 2012 om 13:15
Gister hebben we lekker standaard achter het gourmet stel gezeten.
Normaal nooit op kerstavond maar mijn zusje is 1ste en 2de kerstdag bij haar vriendje dus hebben we het gister vast gedaan met de kadootjes.
Vandaag en morgen ben ik alleen samen met mijn vader.
Lekker rustig en we maken het wel gezellig.
Vanavond eten we wel kerstig.
Voor: Carpaccio met lekkere dressing en salade.
Hoofd: Haas met cranberrysaus met roseval aardappeltjes, spruitjes en stoofpeertjes.
Na: Tiramisu.
Op de carpaccio na is alles zelfgemaakt.
Morgen doen we heel simpel en halen we chinees, haha.
Heel kerstig :p Maar dat lust mijn zusje niet en mijn vader en ik vinden het zo nu en dan heerlijk dus prima idee
Normaal nooit op kerstavond maar mijn zusje is 1ste en 2de kerstdag bij haar vriendje dus hebben we het gister vast gedaan met de kadootjes.
Vandaag en morgen ben ik alleen samen met mijn vader.
Lekker rustig en we maken het wel gezellig.
Vanavond eten we wel kerstig.
Voor: Carpaccio met lekkere dressing en salade.
Hoofd: Haas met cranberrysaus met roseval aardappeltjes, spruitjes en stoofpeertjes.
Na: Tiramisu.
Op de carpaccio na is alles zelfgemaakt.
Morgen doen we heel simpel en halen we chinees, haha.
Heel kerstig :p Maar dat lust mijn zusje niet en mijn vader en ik vinden het zo nu en dan heerlijk dus prima idee
dinsdag 25 december 2012 om 13:18
Hier eet ik eigenlijk altijd juist simpel op kerstavond. Komt nog van huis uit: eerst naar de kerk en dan broodmaaltijd met een kom soep. Ga al jaren niet meer naar de kerk en vriend is er nooit op kerstavond, at gister dus met dochter. Die at 2 pannenkoeken met jam en ik had ragout gemaakt die vooral smaakloos was, dus weinig van op. 'S avonds nog toastjes gesmeerd.