Donuts in Amerikaanse verpakking

26-01-2011 13:08 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, niet echt een topic van levensbelang, maar toch. 'Vroeger' had je bij de AH van die lekkere, kleffe donuts in zo'n amerikaanse verpakking (tenminste het doosje was aan de onderkant rood, wit en blauw). Die vind ik dus heerlijk, maar ik zie ze nooit meer! AH heeft nu alleen nog van die gesuikerde donuts, maar die vind ik een stuk minder.. Dus iemand die weet wat ik bedoel en weet waar ik ze kan krijgen?

Thanks alvast.
Ja die lagen bij de broodafdeling toch? Hebben ze ze niet meer? Al bij een AH XL geweest?
Vroeg ik me toevallig vorige week ook af toen ik al die gesuikerde donuts zag liggen, kan je helaas neiet verder helpen dus. Vraag het anders even bij een grote ah.
Zijn die gesuikerde niet engels? Die vind ik ook niet zo lekker nee. Die Amerikaanse zijn veel lekkerder. Maar waar je ze kan vinden weet ik ook niet helaas.
Ahh, ik kocht bijna elke dag zo'n pak donuts in mijn wildere jaren, goede oude tijd
Bij onze AH verkopen ze bij de broodafdeling wel van die donuts met glazuur, ik weet welke je bedoelt maar die heb ik ook nooit meer gezien.

Ik baal nog steeds dat ze de cappucinodonut bij de mac uit het arsotiment hebben gehaald
Nee, ben ook bij een AH XL geweest en daar hadden ze die donuts ook niet! Ik denk dat ze bij AH uit het assortiment zijn gehaald, maar hoopte dat iemand hier ze misschien ergens anders had gezien!
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2011 @ 13:09:

Ja die lagen bij de broodafdeling toch? Hebben ze ze niet meer? Al bij een AH XL geweest?Ja hier wel. Alleen in een doorzichtige verpakking. Is er nog zo'n topic want volgens mij had ik dat al geantwoord.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hebben ze die niet bij de Jumbo?
Deze, je hebt ze in klein en normale formaat, bij de Dekamarkt hebben ze ze ook. Lidl dacht ik ook.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:knorretje28 schreef op 26 januari 2011 @ 15:22:Ik baal nog steeds dat ze de cappucinodonut bij de mac uit het arsotiment hebben gehaald

Nou inderdaad! Ik heb ooit tijdens mijn studie bij de Mac gewerkt, die dingen kwamen uit de vriezer, eenmaal ontdooit mochten ze niet door naar de volgende dag dus wij mochten meenemen wat over was aan het eind van de dag. Heerlijk!

Sorry, beetje offtopic, maar moest even
quote:Bbwtje schreef op 27 januari 2011 @ 14:26:

[...]

Nou inderdaad! Ik heb ooit tijdens mijn studie bij de Mac gewerkt, die dingen kwamen uit de vriezer, eenmaal ontdooit mochten ze niet door naar de volgende dag dus wij mochten meenemen wat over was aan het eind van de dag. Heerlijk!

Sorry, beetje offtopic, maar moest even Oh ik ook even offtopic, dat warme appelgebak was daar zo lekker. Nergens anders is het te krijgen op die manier. Ja filialen in het buitenland. Ik wil het hier weer hebben .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven