Duivelsch dilemma
donderdag 1 oktober 2009 om 16:09
Lieve forumvriendinnetjes, ik weet het niet meer.
Ik zou vandaag pasta maken, en nu vroeg ik net aan Itsme en Vivalina wat ik moest eten; lasagne of gewoon pasta met tomatensaus. Itsme zei pasta en Vivalina lasagne, dus nu staken de stemmen.
En ik moet over een half uur gaan koken, dus ik ben de wanhoop nabij! Wat moet ik nu doen!
Ik weet het niet meer, HELP!
Ik zou vandaag pasta maken, en nu vroeg ik net aan Itsme en Vivalina wat ik moest eten; lasagne of gewoon pasta met tomatensaus. Itsme zei pasta en Vivalina lasagne, dus nu staken de stemmen.
En ik moet over een half uur gaan koken, dus ik ben de wanhoop nabij! Wat moet ik nu doen!
Ik weet het niet meer, HELP!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 1 oktober 2009 om 16:59
Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne! Lasagne!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
donderdag 1 oktober 2009 om 17:07
quote:thee schreef op 01 oktober 2009 @ 16:29:
Pasta gestemd, lust geen lasagne!Idem hier. Heb nog nooit van iemand lekkere lasagne gegeten. Niks niet alleen maar platgeslagen pastabladen. Niet om doorheen te komen die deegballen . Nee hoor, moet iets zijn dat je zonder problemen veul saus kan hebben en weinig pasta, dan heb je lekkere pasta.
Pasta gestemd, lust geen lasagne!Idem hier. Heb nog nooit van iemand lekkere lasagne gegeten. Niks niet alleen maar platgeslagen pastabladen. Niet om doorheen te komen die deegballen . Nee hoor, moet iets zijn dat je zonder problemen veul saus kan hebben en weinig pasta, dan heb je lekkere pasta.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 1 oktober 2009 om 17:13
quote:Thekla schreef op 01 oktober 2009 @ 16:45:
[...]
Huh? Waarom niet. Lasagna is toch gewoon platgeslagen pasta met gesmolte kaas erop. Als je pasta lust, lust je ook lasagna.
Ik zou overigens ook voor de lasagna stemmen.
*Al eet ikzelf vanavond waarschijnlijk zuurkool*
Dat zeggen er meer Thekla. En geloof me, heb div. lasagnevarianten geproefd, van vriendinnen tot Italiaanse kok.
Ik houd gewoon niet van 'grote pasta', niet de verse lintpasta, geen tortelinni en al die andere 'enge' gevulde kussentjes en zo.
Ik heb het liefst kleine macaroni of spagetti (die ik heel fout ) gebroken in het water doe en niet draaiend op lepel eet.
En nog liever, maar Spaans merk, minischelpjes. Ik vind dus zelfs ook de macaroni van Euroshopper, Lidl etc. al 'te groot'.
Mijn pasta is dus ook meer saus dan pasta. En saus is meer 'stevig prutje' want erg goed gevuld.
De enige 'grotere' die ik gebruik, is kleine fusilli voor de (koude) pastasalade.
[...]
Huh? Waarom niet. Lasagna is toch gewoon platgeslagen pasta met gesmolte kaas erop. Als je pasta lust, lust je ook lasagna.
Ik zou overigens ook voor de lasagna stemmen.
*Al eet ikzelf vanavond waarschijnlijk zuurkool*
Dat zeggen er meer Thekla. En geloof me, heb div. lasagnevarianten geproefd, van vriendinnen tot Italiaanse kok.
Ik houd gewoon niet van 'grote pasta', niet de verse lintpasta, geen tortelinni en al die andere 'enge' gevulde kussentjes en zo.
Ik heb het liefst kleine macaroni of spagetti (die ik heel fout ) gebroken in het water doe en niet draaiend op lepel eet.
En nog liever, maar Spaans merk, minischelpjes. Ik vind dus zelfs ook de macaroni van Euroshopper, Lidl etc. al 'te groot'.
Mijn pasta is dus ook meer saus dan pasta. En saus is meer 'stevig prutje' want erg goed gevuld.
De enige 'grotere' die ik gebruik, is kleine fusilli voor de (koude) pastasalade.
donderdag 1 oktober 2009 om 17:57
quote:thee schreef op 01 oktober 2009 @ 17:13:
[...]
Zucht, kan ook jou beter laten antwoorden ahahahha.
Het kookboek de Zilvere lepel, och lijkt me een diamantje om in huis te hebben, koop het lekker niet want ik vrees met al die deegballen dat ik het gros toch niet lekker ga vinden.
[...]
Zucht, kan ook jou beter laten antwoorden ahahahha.
Het kookboek de Zilvere lepel, och lijkt me een diamantje om in huis te hebben, koop het lekker niet want ik vrees met al die deegballen dat ik het gros toch niet lekker ga vinden.
donderdag 1 oktober 2009 om 18:03
Mijn lasagne is verre van een deegbal hoor. Ik maak de saus zelf, eerst een dikke laag saus in je ovenschaal, dan een vers lasagnevel erop, weer dikke laag saus, nog 1 vel, en dan weer saus. Lekker witte wijnsaus erover en dan geraspte kaas. Echt heerlijk, en je eet meer saus als pasta. Als ik pasta met tomatensaus eet, eet ik juist veel meer pasta.
...
donderdag 1 oktober 2009 om 18:26
Ik geloof je hoor queenie, misschien is het gewoon psychologisch bij het woord vel. Pastavel. Nee ik maak nu een geintje. Binnenkort , lees heeeeeeeeeeeeeeeeel snel, komt er een vreselijk leuke blog hierover. Nee niet over pasta, over smaaksensatie. Oja op mijn site. Ga nog niet verklappen door wie en hoe en wat. Maar ik kon mij er erg in vinden.
Dan hoef ik het hier ook niet uit te leggen.
Oja, de blog is niet van mij hoor, ik kan niet bloggen, ik heb leuke mensen die het wel kunnen. Dus zie binnenkort de 2e blog op ...... zie motto.
Dan hoef ik het hier ook niet uit te leggen.
Oja, de blog is niet van mij hoor, ik kan niet bloggen, ik heb leuke mensen die het wel kunnen. Dus zie binnenkort de 2e blog op ...... zie motto.
donderdag 1 oktober 2009 om 19:26