eetcafé bij Beatrixtheater

11-05-2010 17:45 14 berichten
Vriendlief en ik gaan binnenkort naar een voorstelling in het Beatrixtheater in Utrecht en we willen van te voren graag een hapje eten.

Wie weet er nog niet te dure eetcafé's waar ze lekker eten hebben en misschien iets van een theaterarrangement? In Gouda krijg je bijvoorbeeld 15% korting als je voor 7 uur bent opgekrast uitgegeten.
Alle reacties Link kopieren
er zat een la place in het theatergebouw, maar of je dat ok vindt?

verder eigenlijk niet zo bekend aan die kant van het station
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Vlg mij zit aan die kant wel een toko waar je meteen kunt eten (of is het dan geen toko meer?). Bij de croeselaan of aan de croeselaan.
Dan moet je echt naar de Copperfield pub gaan. Leuk eenvoudig menu, leuke bediening, betaalbaar. Als het een bekende musical is wordt er zelfs nog met z'n allen een liedje uit de musical gezongen. Wel reserveren!!
Die zit trouwens gelijk als je de roltrap naar boven naar Hoogcatrijne neemt
Niet heel dichtbij maar goed combineerbaar met theater: Tante's Bistro
Dankjewel allemaal!

Via de link van Dana zag ik dat er heel veel eetcafé's daar in de buurt zitten, dus we gaan gewoon op de bonnefooi ergens eten.
Copperfield = sinds gister dicht/opgehouden vanwege komende verbouwingen.

De La Place naast het theater is niet zo best (vergeleken met andere La Place restaurants) en de keuze is zeer beperkt. Vind ik.

Ik vind de Harbour Club erg leuk, dat is vanaf Beatrix 10 minuten lopen. En Vermeulen aan de Croesenlaan is ook prima, 10 minuten lopen.
De Veilinghaven ziet er leuk uit en is goed beloopbaar vanaf het Beatrixtheater. Zitten daar nog meer leuke eetcafé's, behalve dan Vermeulen? Ik zocht eigenlijk een site van dat gebied omdat ik de indruk kreeg dat het een soort horeca-straatje was, net zoals je in Rotterdam Pakhuis west oid hebt.
Jazeker! Daar zit een leuke sushitent en ook de Harbourclub, ook erg leuk. Veel plezier!
Het was zulk kolereweer dat we heel saai gewoon in het restaurant bij het theater zijn wezen eten. Sorry dat ik al jullie goeie adviezen niet heb opgevolgd.
Op de bonnefooi is niet echt aan te raden, is mijn ervaring. Wij wilden dat ook eens toen we een voorstelling gingen bekijken in het Beatrixtheater, maar alles zat vol. Dankzij een aardige eigenaresse van de Copperfield pub konden we toch nog een hapje eten, ze maakte plaats voor ons als we beloofden niet te lang te blijven zitten.
Op 5 minuten loopafstand van het theater vind je aan de Haven twee hele leuke restaurants; www.restaurantdeveiling.nl en www.harbourutrecht.nl Allebei betaalbaar en mooi gelegen aan de haven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven