Elektrische BBQ

27-05-2012 18:15 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn man, eindelijk, zover.

Er komt hier ook een elektrische BBQ. Ik vind BBQ-en heel leuk en gezelig. Alleen kan ik er zef geen moer van. En vind ik het vaak een gedoe. Lang wachten voordat je uberhaupt kunt beginnen enzo. En al ik thuis ben, en man die dag werkt, vind ik het ook wel eens leuk om thuis even 'snel' te kunnen BBQ-en.

Maarja, zo'n Weber ding kost 250 euro. Dat vind ik persoonlijk echt veel te gek. Maar wat dan? Is zo;n ding bij de Blokker van 3 tientjes ook prima?

Iemand ervaring en/of tips? DankDank!
Je maakt het rooster van je el. bbq supermakkelijk schoon met Dasty. Inspuiten, even wachten en het vuil spoelt er bijna vanzelf af.
@MW: Dank voor je info

Ik ben om. Het wordt Tefal. Bednakt pollewop. Ik heb die van jou link net besteld.

@Marianko: Mooie BBQ zeg! Alleen wel wat boven ons budget.
Noerie schreef op 27 mei 2012 @ 18:51:

Tefal dus... Of toch de Blokker. Ik ga kijken. EN het is inderdaad niet voor veel personen. Gewoon eentje voor 1 stukje vlees op de woensdag bijvoorbeeld. Bedankt!

Dat kan makkelijk met een elektrische BBQ.

Ik had nog zo'n ding op zolder staan van een kerstpakket en vd week samen met mijn dochter gebruikt en dat ging prima..
Waar zag ik nou die bbq test? Bij Topchef?

Anyway, het bleek dat het voor de smaak helemaal niet uitmaakt of je houtskool gebruikt of elektrisch.
Wij hebben er eentje van princess en die gaat al zeker een jaar of 8 mee.

Voor een paar tientjes is dat wel erg veel bbq-pret hoor.

En zo schoon, ideaal!
Noeri goede keus!! Ik heb hem ook besteld. Toen kreeg ik van mijn moeder de mededeling dat zij er nog een heeft staan waar ze niks mee doet....

Even aankijken en.anders ga ik alsnog voor deze tefal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven