En, wat eten we vandaag?

27-03-2011 22:47 3010 berichten




Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!



Vorig topic: En? Wat eten we vandaag?



De topics daarvoor:

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?
Sterkte Kaat! Uitsmijter ham/kaas, beker melk en een paar vitaminepillen helpen mij er vaak wel goed bovenop. En savonds frituurvoer natuurlijk



Drift, ik heb altijd okugest in huis voor dat soort klachten, dat geeft vaak wel enige verlichting! Maar het is geen oplossing natuurlijk, dus even gezond eten en drinken lijkt me verstandig. Ik heb PDS, dus weet er alles van. Als je nog wat tips / adviezen / ervaringen van mijn kant nodig hebt, dan hoor ik het wel.



Lampje, ben je het verlies al te boven? Alsnog mijn oprechte deelneming



Dolf, fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Zag al wat mooie foto's op fb.



Gb, rustig aan en sterkte, hoop dat je gauw weer wat happy-er voelt....



Heeft iemand inmiddels uitgevogeld wat Yette in het ziekenhuis deed? En iemand MV onlangs nog gesproken? Hoe is het met haar? Zou zij ook niet mee willen (me)eten?



Pfff...ik ben nu alweer naar binnen gevlucht ik vind het maar benauwd buiten. Dat belooft nog wat.

OT: gisteren had ik een bbq, maar die begon pas laat (21u) omdat ik nogal regelmaat nodig heb met mn pds, had ik van tevoren dus als een waldkorn met oude kaas en mosterd gegeten. Bij de bbq maar liefst één runderburger, wat salade en stokbrood. Niets bijzonders dus...

Vandaag niet zoveel kook-puf, zag dat er nog een foccacia in de vriezer ligt, denk dat ik die afbak met pesto, mozzarella, rucola en tomaten ertussen.
Alle reacties Link kopieren
Eens even zoeken of ik een levensgroot contactgrillplaatje voor het nieuwe topic kan vinden...
Alle reacties Link kopieren
Zo Maris, dikke mik die bbq! Jij blij dat je al wat gegeten had voor die tijd!

Ik ben blij dat het eindelijk weer een lekkere temperatuur is buiten. Kan ik mijn was tenminste weer op het balkon drogen. Heb wel een droger, maar daar gaat alleen maar beddengoed en handdoeken etc. in. Van de week was binnen opgehangen, maar merk dat dat voor mijn astma-longetjes niet heel goed is.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Lampje:



Hoeveel plaatjes wil je hebben???
Oh ik wou aftellen naar de 3000, maar jullie lulle er weer tussendoor

Maaruhm, Lampje, go your gang!!! Op naar deel heel veel!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha mijn oprechte en welgemeende excuses Maris!



Alle reacties Link kopieren
Ladies, het nieuwe topic is geboren...



En, wat eten we vandaag? Deel geen-idee
Mijn hele post weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven