En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ga de parmazaanse kip uit proberen vanavond! Alleen in de supermarkt nog even kijken wat ik er bij zal doen. Mmmm, heb er nu al zin in.
quote:sunlight schreef op 04 december 2007 @ 15:18:

ieuw Age, je hebt linksonder een bloederig fliebertje laten zitten!!!!! Oh ik heb een lotgenoot gevonden. Ik kan bij kipfilet niet tegen flubbertjes, bloedererige plekjes, spiertjes en ceentjes. Alles moet echt weg. Die witte spieren (of is het wat anders) krijg ik er altijd moeilijk uit. De hele kipfilet ligt dan in duigelen. Hoe andere doen is mij echt een raadsel.
Je moet gewoon een heel scherp mes hebben. En dan met de punt eronder steken en weg snijden. En dan de andere kant. Je moet dat fliebertje wel vast pakken, dat kan ik gelukkig dan weer wel

Oei, het is al bijna etenstijd hè? Dan zal ik ook maar eens beginnen. Niet zo slim om net wat dropjes te eten...
Jouw dropjes zijn verantwoord. Wil ik ook verantwoorde dropjes. Post maar als je wil bij de nietjes welke jij hebt. Zou niet verkeerd zijn.

*schrijft op het briefje wat naar de Sint gaat dat ik ook een scherp mes wil hebben, dat ontbreekt nog in mijn keuken*
Mijn avondmaal was niet echt een winter gerecht. Maar evengoed erg lekker. Bovendien is het het nog steeds herfst en geen winter:-) Griekse salade met sla, tomaat, komkommer, olijven, feta, oregao, peper zout en olijfolie. Daarbij notenciabatta.
Sperziebonen, duitse biefstuk en aardappel bolletjes uit de oven. Vriend staat nu in de keuken en ik heb trekkkk!!
Boerenkoolstamppot van mama
quote:mylenevalerie schreef op 04 december 2007 @ 17:52:

[...]

Oh ik heb een lotgenoot gevonden. Ik kan bij kipfilet niet tegen flubbertjes, bloedererige plekjes, spiertjes en ceentjes. Alles moet echt weg. Die witte spieren (of is het wat anders) krijg ik er altijd moeilijk uit. De hele kipfilet ligt dan in duigelen. Hoe andere doen is mij echt een raadsel.Knippen met een schaar! Van Jamie Oliver geleerd, werkt als een tierelier.
Oh en geweldig fotoverslag, ik ga het volgende week proberen. Heb nog een stuk parmezaan dat op moet, dus komt mooi uit!
Weet je wel zeker dat je het wilt proberen Lilalore? Als je dit eenmaal geproeft hebt wil je nóóit meer iets anders eten namelijk

Vanavond eet ik hetzelfde als gisteren, maar dan uit de *PING*

Het bordje staat al klaar in de koelkast, lekker makkelijk.

En als toetje:

Volgens mij eet iedereen kip parmezaan vanavond . Hier wordt hij met risotto en een tomaat mozarella salade uit de oven gegeten.
Hier vanavond uit eten: we gaan lekker wokken.
De T van agenTl? Had dan alle letters genomen, dan weet je dat je genoeg in huis had gehad.

Ik moet vandaag nog boodschappen doen. Ik zit te twijfelen om iets kant en klaars te kopen maar weet niet wat. Gister al pizza gehad.
Nee, de A van Age

Niet alle letters zijn in productie genomen, jammer... Mijn eigen echte letter dus niet Dan maar de A!
Vandaag mie met oosterse wokgroenten, roodbaars en chilisaus.
Tortilla met kaas, champignons, ui en klein tomaatje. Met enchiladasaus.
Frituurpantroep met compensatiesalade.
Hahahaha Yette! Zo'n compromis maaltijd heb ik erg vaak!
Gister gegourmet bij vriendinnen. Was lekker en gezellig, toevallig had ik gisteren net een topic geopend over gourmetten. Vanavond ga ik dan toch de parmezaanse kip maken, voor mezelf en mn visite.
Parmezaanse kip!

Fotoverslag ziet er super leuk uit!
Perfectionisme is niet perfect...
quote:mylenevalerie schreef op 05 december 2007 @ 18:21:

Tortilla met kaas, champignons, ui en klein tomaatje. Met enchiladasaus.Dit maak ik dus maar vanavond. Gister kreeg ik opeens zo'n overweldigende trek dat ik maar een bapao kipsate heb genomen. Dus vandaag ga ik het eerder maken.
maaltijdsalade van de AH met geitenkaas. Moet vanavond vroeg weg dus geen tijd om te koken.
Parmezaanse kip (of 2 ) met een italiaanse salade.
Lasagne met veel groentes, wat vegagehakt en mozzarella.
Bij ons morgen ook parmezaanse kip! Vandaag de ingredienten gehaald.. Alleen.. nog twee vragen: vet je het bakpapier in of hoeft dit juist niet? (Sorry, ik ben geen keukenprinses.. haha!) En per stukje kip een klontje boter erop of ...? Wat voor boter? Roomboter?

Thanx alvast! Heb er nu al zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven