Favoriete ijs?
zondag 19 augustus 2012 om 14:33
zondag 19 augustus 2012 om 16:11
zondag 19 augustus 2012 om 16:16
Ben & Jerry's, yoghurtijs, koffieijs (en ook ik lust geen koffie), mokka, chocola, cornetto's, solero's, Festini perenijsjes, raketjes. En ik vond de FruitJoy altijd heel lekker, maar die is weg.
Enz. enz. Je kunt mij met al het ijs wel blij maken eigenlijk.
Die dropijsjes heb ik geprobeerd trouwens, vond ze niet te eten! En dat terwijl ik zo gek ben op drop.
Enz. enz. Je kunt mij met al het ijs wel blij maken eigenlijk.
Die dropijsjes heb ik geprobeerd trouwens, vond ze niet te eten! En dat terwijl ik zo gek ben op drop.
zondag 19 augustus 2012 om 16:21
Ik ben eerst een week op vakantie geweest en daar veel ijs gegeten, nu is het hier warm dus ook weer ijs aan het eten. Van het afvallen is er niet veel meer gekomen, ben weer alle 3 kilo aangekomen! Kokos ijs en yoghurt ijs vind ik vaak het lekkerst. Van de ijsjes van de supermarkt: Solero, Ben & Jerry's en Calippo.
zondag 19 augustus 2012 om 16:30
Arme Gala
Ik lust alles, ijsgewijs, maar het lekkerste vind ik toch nog steeds citroen- en sinaasappelijs (drie bolletjes van elk ) van Garrone in de Grote Houtstraat te Haarlem.
Edit: ik zie dat ze tegenwoordig zelfs een website hebben! Die hadden wij veertig jaar geleden niet nodig, het kwam niet in onze botte koppen op om ons ijs ergens anders te halen dan bij Garrone, en dan ook nog een emmer ijs mee voor thuis in de vriezer. En nee, ik ben geen spammerT .
Ik lust alles, ijsgewijs, maar het lekkerste vind ik toch nog steeds citroen- en sinaasappelijs (drie bolletjes van elk ) van Garrone in de Grote Houtstraat te Haarlem.
Edit: ik zie dat ze tegenwoordig zelfs een website hebben! Die hadden wij veertig jaar geleden niet nodig, het kwam niet in onze botte koppen op om ons ijs ergens anders te halen dan bij Garrone, en dan ook nog een emmer ijs mee voor thuis in de vriezer. En nee, ik ben geen spammerT .
zondag 19 augustus 2012 om 17:59
Van ijs uit de supermarkt is Magnum Temptation Fruit mijn favoriet!
Maar natuurlijk kom ik ook graag bij de ijssalon. Roomijs met een beetje stroperige structuur doet het altijd goed. Chocolade (met stukjes bonbon), dulce de leche, after eight, lemonpie, enz.
Maar ook sorbetijs! Vooral citroen en frambozen en mango en...
*zucht*
Waterijsjes, ook lekker!
Maar natuurlijk kom ik ook graag bij de ijssalon. Roomijs met een beetje stroperige structuur doet het altijd goed. Chocolade (met stukjes bonbon), dulce de leche, after eight, lemonpie, enz.
Maar ook sorbetijs! Vooral citroen en frambozen en mango en...
*zucht*
Waterijsjes, ook lekker!
zondag 19 augustus 2012 om 20:01
quote:Star schreef op 19 augustus 2012 @ 15:22:
Winenr Taco; bestaan die nog?!?!/ En zo ja, waar?
De echte niet meer maar bij de Lidl hebben ze een hele goeie imitatie, volgens mij heten ze nachos.
Ik ben dol op mintchocolade, op vakantie hadden ze een mint cornetto, heeeeerlijk !
Liuk en raket zijn ook favoriet !
Winenr Taco; bestaan die nog?!?!/ En zo ja, waar?
De echte niet meer maar bij de Lidl hebben ze een hele goeie imitatie, volgens mij heten ze nachos.
Ik ben dol op mintchocolade, op vakantie hadden ze een mint cornetto, heeeeerlijk !
Liuk en raket zijn ook favoriet !