Favoriete ijs?

19-08-2012 14:33 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer heb ik een goed excuus om veeeel ijs te eten zonder bijzonder schuld gevoel ...Ik ben gek op sorbetijs en mijn favo op dit moment zijn de ijsjes van Liuk ,citroen sorbetijs op een stokje van drop, en mango meloen en peer sorbetijs van AH....wat zijn jullie favoriete ijsjes?
quote:redband schreef op 19 augustus 2012 @ 16:09:

Ik zag het van de week in de folder staan, is het echt lekker dropijs?

Het hart is een soort droptoffee-achtig spul, daaromheen vanilleijs en de buitenkant wat meer krokantachtige drop.

Iedereen in mijn buurt vind het heel vies.
Ik ga het dan ook maar eens proberen.
Ben & Jerry's, yoghurtijs, koffieijs (en ook ik lust geen koffie), mokka, chocola, cornetto's, solero's, Festini perenijsjes, raketjes. En ik vond de FruitJoy altijd heel lekker, maar die is weg.

Enz. enz. Je kunt mij met al het ijs wel blij maken eigenlijk.

Die dropijsjes heb ik geprobeerd trouwens, vond ze niet te eten! En dat terwijl ik zo gek ben op drop.
quote:Travis schreef op 19 augustus 2012 @ 16:11:

[...]

Het hart is een soort droptoffee-achtig spul, daaromheen vanilleijs en de buitenkant wat meer krokantachtige drop.

Iedereen in mijn buurt vind het heel vies.Zie mijn vorige post. Bah.

Absoluut de Beluga Tropical Coco Shuffle!!
Ik ben eerst een week op vakantie geweest en daar veel ijs gegeten, nu is het hier warm dus ook weer ijs aan het eten. Van het afvallen is er niet veel meer gekomen, ben weer alle 3 kilo aangekomen! Kokos ijs en yoghurt ijs vind ik vaak het lekkerst. Van de ijsjes van de supermarkt: Solero, Ben & Jerry's en Calippo.
Perenijsjes, lekker fris. En Ben & Jerry's Strawberry cheesecake!
Ik houd niet van ijs.

Niet van roomijs en niet van de structuur van waterijsjes.

Arme ik.
Oeps, ik zit te kloten. Gevalletje hersenen gesmolten?
quote:redband schreef op 19 augustus 2012 @ 16:08:

[...]

Gelukkig ben ik niet de enige die meloen niet lekker vind. Niet lekker is een understatement.
Arme Gala

Ik lust alles, ijsgewijs, maar het lekkerste vind ik toch nog steeds citroen- en sinaasappelijs (drie bolletjes van elk ) van Garrone in de Grote Houtstraat te Haarlem.

Edit: ik zie dat ze tegenwoordig zelfs een website hebben! Die hadden wij veertig jaar geleden niet nodig, het kwam niet in onze botte koppen op om ons ijs ergens anders te halen dan bij Garrone, en dan ook nog een emmer ijs mee voor thuis in de vriezer. En nee, ik ben geen spammerT .
Ben en Jerry's cookie dough

Festini Peer

Yoghurt met bosvruchtenijs

En ik vind de AH cornetto's (Chantelly) ook erg lekker (en niet duur).
Rakketjes en caramel ijs van Ben & Jerry's.
Jaaa Garrone is inderdaad erg lekker.

Er heeft een paar maanden volgens mij een andere ijszaak in de buurt gezeten maar dat was heel dom van ze.
Het Viva forum is papaja.
Festini perenijsjes, en zelfgemaakt bananenijs (banaan invriezen en dan blenderen met een beetje amandelmelk)
Van ijs uit de supermarkt is Magnum Temptation Fruit mijn favoriet!

Maar natuurlijk kom ik ook graag bij de ijssalon. Roomijs met een beetje stroperige structuur doet het altijd goed. Chocolade (met stukjes bonbon), dulce de leche, after eight, lemonpie, enz.

Maar ook sorbetijs! Vooral citroen en frambozen en mango en...

*zucht*

Waterijsjes, ook lekker!
quote:Star schreef op 19 augustus 2012 @ 15:22:

Winenr Taco; bestaan die nog?!?!/ En zo ja, waar?

De echte niet meer maar bij de Lidl hebben ze een hele goeie imitatie, volgens mij heten ze nachos.

Ik ben dol op mintchocolade, op vakantie hadden ze een mint cornetto, heeeeerlijk !

Liuk en raket zijn ook favoriet !
quote:NymphadoraTonks schreef op 19 augustus 2012 @ 17:18:

Jaaa Garrone is inderdaad erg lekker.

Er heeft een paar maanden volgens mij een andere ijszaak in de buurt gezeten maar dat was heel dom van ze.

Ha! Ha! Ha!

Erg dom inderdaad .
Amaretto ijs met bitterkoekjes
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Van der Poel Sorbetijs, gewoon 2 of 3 bolletjes in een bakje. Cookie Caramel, Framboos en Citroen. Vooral Citroen..Het water loopt me al in de mond-;)
Mijn favo's; Liuk, AH yoghurtijs met citroen, Chunky Monkey van B&J's, Calippo's, Festini Peer en de 'Solero's' van de Lidl (de echte van Ola vind ik niet te douwen...)
Raketjes! Echt mijn favoriet!

En van schepijs is meloen mijn favoriet.
Magnums met pure chocolade, wel de grote!

In Frankrijk hadden ze ook een lekkere Cornetto Enigma pistache. Die was heerlijk!
Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake!

(Waarschuwing: begin er nooit aan, je komt er níet meer vanaf.)
Met dit warme weer vind ik de Liuk het lekkerst!

Met iets koeler weer: allerlei soorten roomijs en dan vooral met notensmaak, caramel, mocca...

Van de Lidl is de "magnum" met kokosijs trouwens héél erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven