Gerecht met wilde zalm uit blik
zondag 11 oktober 2009 om 17:05
Ik heb deze week 3 blikjes John West, wilde zalm in blik gekocht bij de AH. Maar ik heb geen idee wat ik kan maken. Ik dacht misschien met pasta, maar wat doe je er dan nog verder bij? (ik heb nu tomaat en ricotta in huis, maar dat lijkt me niet echt een geschikte combi voor in de pasta).
Wie weet er een lekker en vooral makkelijk recept voor mij?
Wie weet er een lekker en vooral makkelijk recept voor mij?
zondag 11 oktober 2009 om 17:19
Volgens mijn moeder is deze erg lekker: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=561 ... alm+salade

zondag 11 oktober 2009 om 17:20
Gewoon even op smulweb.nl zalm uit blik intikken en je hebt zo 1040 recepten
Tagliatelle met zalm uit blik, basilicum en tomaten
Ingrediënten voor 4 personen
* ca. 500 gram Tagliatelle
* 4 teentjes knoflook uit de knijper
* 1 tl fijngehakte chilipeper
* 500 gram rijpe tomaten fijngesneden (of Blik)
* 2 tl bruine suiker
* 1 groot blik zalm uitgelekt
* ca. 40 gram verse basilicum, gehakt
* 3 el olijfolie.
Bereidingswijze
Kook de Tagliatelle volgens de verpakking. Laat de pasta uitlekken en doe hem terug in de pan.
Verhit de olijfolie in een wok en fruit hierin de knoflook, chilipeper 1 minuut op laag vuur. Voeg de tomaten met het sap en de suiker toe. Verwarm 5 minuten. op laag vuur tot de tomaten heet zijn. Voeg de zalm en het basilicum toe. Breng op smaak met peper en zout. Schep de saus door de past.
Tagliatelle met zalm uit blik, basilicum en tomaten
Ingrediënten voor 4 personen
* ca. 500 gram Tagliatelle
* 4 teentjes knoflook uit de knijper
* 1 tl fijngehakte chilipeper
* 500 gram rijpe tomaten fijngesneden (of Blik)
* 2 tl bruine suiker
* 1 groot blik zalm uitgelekt
* ca. 40 gram verse basilicum, gehakt
* 3 el olijfolie.
Bereidingswijze
Kook de Tagliatelle volgens de verpakking. Laat de pasta uitlekken en doe hem terug in de pan.
Verhit de olijfolie in een wok en fruit hierin de knoflook, chilipeper 1 minuut op laag vuur. Voeg de tomaten met het sap en de suiker toe. Verwarm 5 minuten. op laag vuur tot de tomaten heet zijn. Voeg de zalm en het basilicum toe. Breng op smaak met peper en zout. Schep de saus door de past.

zondag 11 oktober 2009 om 19:11