Gezellig eetcafe Utrecht

31-08-2010 19:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende maand ga ik met drie vriendinnen naar Utrecht.

We gaan naar het Beatrix theater om een musical te zien.

Graag willen we in een gezellig, leuk betaalbaar eetcafe wat eten en een wijntje drinken op loopafstand van het Beatrix theater.

Welke ras Utrechter heeft leuke suggesties?

Alvast bedankt

Merel
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Ooit wa sik eens in Havannah (geloof ik) en dat was erg leuk!
cafe belgie is leuk en gezellig. Hoewel ik belgie niet echt link aan musicalbezoek eigenlijk.

En je moet er ook geen wijntje drinken maar een biertje.
bij olivier (naast hoog catarijnen) is ook erg gezellig, en lekker eten.
Stairways!
quote:Mevrouw75 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:33:

cafe belgie is leuk en gezellig. Hoewel ik belgie niet echt link aan musicalbezoek eigenlijk.

En je moet er ook geen wijntje drinken maar een biertje.Jah, België is geweldig! Lekker eten, leuk sfeertje, alleen niet zo groot. Wat dat betreft is Stairway to Heaven misschien handiger, ook aardige keuken en best een aardig sfeertje.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hoe ver wil je lopen? Op het Neude heb je vanalles zitten, maar dat is wel minimaal 10 minuten lopen vanaf het Beatrix.
Zussen & Opium zijn leuk.
Popocatepetl is een Mexicaans restaurant, ook leuk om te eten.

Rond Neude, Mariaplaats en Oudegracht ligt vanalles dat eetcafe-achtig is in ieder geval dus daar is keuze genoeg!
Havannah en Popacatepepl! Zijn beide ook betaalbaar. Echt onwijs leuk! Stairway vind ik niet zoveel aan, ligt eraan wat voor type je bent. Verder is er genoeg te vinden hoor, je struikelt over de tentjes, maar dat zijn aanraders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven