goed espresso app? (geen cups!)

03-06-2011 13:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een goed espresso apparaat aanschaffen, wat ook enigszins betaalbaar is: max 600 euro.

GEen cups maar het liefst met losse espresso of evt bonen...

ervaringen?
Ben best tevreden met mijn ascaso dream. Als je veel visite krijgt zou ik het je afraden, het is best een klus om koffie te zetten met een espressomachine (zeker als ze allemaal cappucino willen).
Jura.

En als er veel visite komt, gewoon je filterapparaat gebruiken
De quickmill! Superding, italiaans design en onverwoestbaar.
Ik heb de Rancilio Silva. Nooit een probleem mee gehad en ik heb hem al meer dan 9 jaar. Altijd perfecte espresso.
Als je dan toch een goeie wil zou ik kiezen voor de Jura.. maar die zijn goed prijzig.

Ik heb er een gehad van Krups. Prima apparaat, erg fijn in het onderhoud, lekkere koffie.

nu heb ik een ingebouwde en dat is ook weer heel lekker.

Ga gewoon eens kijken bij een koffiewinkel. Ik weet niet waar je woont maar in de meeste grotere steden zit wel een winkel waar je naast koffiebonen ook de apparaten kan kopen.

De verkoper kan je alle voors en tegens vertellen en kan je uitleggen waarom iets wel of niet goed is..

En tja, dan heb je ook nog het smaak puntje. Over smaak valt niet te twisten maar goeie espresso is ook echt afhankelijk van de bonen die je er in gooit. Ik zweer bij de "duurdere" bonen.. waarbij ook echt voor een smaak kan kiezen, terwijl mijn schoonvader de bonen van de supermarkt ook heerlijk vindt..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Rancilio Silvia (met de Rancilio Rocky bonenmaler heb je een top set)

http://www.kieskeurig.nl/ ... E-937A7BAA7681S6058876337
Jura
quote:Mac123 schreef op 03 juni 2011 @ 14:50:

JuraDe goedkoopste Jura kost 800 euro incl. btw.
Dat wist ik niet.

Waarom wil je eigenlijk geen nespresso? Het is echt lekkere koffie en veel makkelijker 's hoon te maken en te houden.

Heb je al geïnformeerd bij bijv de brandmeesters of duikelman?
jura is me echt te duur...

ik heb net de site kieskeurig ontdekt!

super ook!

thanks meiden
Ik heb een delonghi, volautomaat was rond de 600 euro. Super goede koffie en ook nog een vrij stille machine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven