Goed restaurant gezocht

06-01-2011 15:40 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goed restaurant in de omgeving Tilburg, Breda, Oosterhout, Gorile, Hilvarenbeek, Chaam, Alphen

Gaat om een familiedineetje. Moet lekker en gezellig zijn en voor de kenners beetje zelfde prijs-kwaliteit verhouding als eetkamer in Goirle en restaurant Peterus in Hilvarenbeek of het Klooster in Alphen. Prijzen liggen daar iets boven het gemiddelde. 25-30 euro voor hoofdgerecht bijvoorbeeld. Maar goed, het gaat niet om prijs maar smaak. Iemand tips.

Alvast bedankt
Hoi Gordijn,

Tilburg: Sprakeloos en Bij Wijze van Klijssen en Meesters

Oosterhout: Merlijn (behalve bowling ook erg lekker en goed a la carte restaurant)

In Alphen zit ook dat nieuwe landhuis restaurant (net bij de rondweg om Alphen) weet alleen niet meer hoe het heet

Verder vind ik zelf in Esbeek Het Landgoed ook erg lekker.

Grts Pippa
Toppie,

kan hier vast wel iets mee. Ga meteen google. Landhuisrestaurant in Alphen bedoel je denk die bij de rotonde. En ja, wat Merlijn in het rijtje vergeten maar zeker lekker:)
Inderdaad die bij de rotonde bedoel ik. Verder is Tilburg is Auberge du Bonheur ook goed en lekker, is misschien wel iets duurder maar dat is het zeker wel waard. In Hilvarenbeek weet ik behalve Peterus niets, oh ja wel de Swaen (zit die er nog??) maar die is wel aan de prijs.

Je zou ook nog op de website van BN De Stem kunnen kijken http://www.bndestem.nl/extra/eten/ daar staan allerlei restaurants die ze hebben bezocht.

Succes met zoeken
Als ik wat zoek kijk ik altijd op iens.nl

Dan kijk ik in de buurt en zoek op de beste recenties.

Eigenlijk is me dat nooit tegengevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven