Grill feta anders combineren dan met stokbrood?

06-05-2019 16:00 32 berichten
Ik heb vorige week bij de Lidl een bakje grill feta gehaald en de serveer suggestie is met stokbrood. Maar ik vroeg me af of er mensen zijn die het nog op een andere manier combineren want ik heb er zin in maar geen stokbrood in huis :P
Het gaat om deze bakjes: https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?articleId=17544
Nu heb ik dus zin in haloumi :lol:
halloumi zat ik ook aan te denken vorige week want dat had de Lidl ook maar ben voor de grill feta gegaan in zo'n aluminium bakje wat in de oven moet. Heb besloten dat ik het morgen ga eten, dan kan ik ook nog even langs de supermarkt vanuit m'n werk voor een stokbrood en een zak frietjes.

Normale feta vind ik lekker dus ik dacht dit klinkt lekker maar had er ook nog nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Moosey schreef:
06-05-2019 19:05
Alleen is halloumi een heel andere kaas (wel ook het eerste waar ik aan dacht bij de titel hoor, maar TO heeft het geloof ik over feta in een aluminium ovenbakje)
Klopt. Maar je kunt er hetzelfde mee doen :)
Alle reacties Link kopieren
Nou, nee. Als je feta probeert te grillen zoals je haloumi grilt blijft er niks van over. Als je bedoelt dat je naast het gerecht van je link ook een aluminium bakje met warme feta kunt zetten ipv de haloumi, dan heb je een punt ;-D
Alle reacties Link kopieren
Moosey schreef:
06-05-2019 20:31
Nou, nee. Als je feta probeert te grillen zoals je haloumi grilt blijft er niks van over. Als je bedoelt dat je naast het gerecht van je link ook een aluminium bakje met warme feta kunt zetten ipv de haloumi, dan heb je een punt ;-D
:biggrin:

Ik bedoel meer de combinatie van spinazie, kikkererwten, paprika en die lekkere citroendressing... is heerlijk met haloumi maar ook met feta.
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je dus ábsoluut een punt :D
Ik vind feta lekker maar halloumi.... :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven