grrr hutspot
maandag 2 januari 2012 om 17:44
maandag 2 januari 2012 om 17:46
maandag 2 januari 2012 om 17:46
maandag 2 januari 2012 om 17:48
quote:beaugirl schreef op 02 januari 2012 @ 17:46:
hai mylene , dank je, zou de aardappelen daar echt zachter van worden, gewoon op zacht vermogen een paar minuten of zo ?Ik maak mijn stamppotten altijd in de magnetron. Aardappels ook. Na het schillen zijn de aardappels tussen de tien en twaalf minuten gaar en zacht. Dus je moet nu even kijken, paar minuutjes en af en toe met een vork prikken.
hai mylene , dank je, zou de aardappelen daar echt zachter van worden, gewoon op zacht vermogen een paar minuten of zo ?Ik maak mijn stamppotten altijd in de magnetron. Aardappels ook. Na het schillen zijn de aardappels tussen de tien en twaalf minuten gaar en zacht. Dus je moet nu even kijken, paar minuutjes en af en toe met een vork prikken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 2 januari 2012 om 18:55
quote:MarianneDavids schreef op 02 januari 2012 @ 18:46:
Aardappelen moet je niet tegelijk met groenten koken, dan worden ze niet gaar, dat geldt vooral bij zuurkool maar ook bij ui en wortelen.Geen last van met ui en wortelen,ik doe ze altijd tegelijk in de pan.Snij de aardappels wel altijd in kleinere stukken dan alleen door de helft misschien scheelt dat.
Aardappelen moet je niet tegelijk met groenten koken, dan worden ze niet gaar, dat geldt vooral bij zuurkool maar ook bij ui en wortelen.Geen last van met ui en wortelen,ik doe ze altijd tegelijk in de pan.Snij de aardappels wel altijd in kleinere stukken dan alleen door de helft misschien scheelt dat.
maandag 2 januari 2012 om 20:45
Dat de aardappelen samen met zuurkool niet gaar worden, komt door het zuur van de zuurkool, met wortelen heb je dar geen last van. Ik begin altijd met aardappelen op te zetten, en dan de wortels en ui schoonmaken,aardappelen al iets aan de kook voordat de rest er bij komt
werkt goed
werkt goed
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert