halal recepten

25-05-2010 16:08 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
wij krijgen vrienden op bezoek. We zouden uit eten maar aangezien ons budget dat op dit moment niet toelaat wil ik voor ze koken. Dat vonden ze erg leuk maar....... of het dan wel halal was ik wil dit wel eens proberen klaar te maken.

Maar wat is dan lekker en voor een leek op dit gebied goed te doen? We hebben 3 kids die ook mee-eten maar die wel makkelijk zijn als het maar niet scherp is. Wij vinden zelf geit niet lekker, de lucht alleen al!

wie heeft een leuk idee, recept oid??
Hmm.. Deventer hier
virtuele kahve?
Yes! niet te sterk graag..
oeps ik dronk eigenlijk geen koffie meer cay dan maar en voor jou niet te sterke koffie(watje!)
Ja sorry ik lust alleen oploskoffie. Laatst bij schoonzus Turkse koffie geproefd, zoooo wat sterk!!

Vind sommige thee al te sterk.

Heb je ook zo'n dubbele theepot op het fornuis staan?
Hmm...heb er wel een maar gebruik hem zelden. Heb wel 20 smaken thee staan. En als je die in een turks theeglas doet zijn ze ook lekker sterk. En hoef je niet zo lang te wachten.
Dat is ook zo. Ik drink ook meer smaakjesthee. Alleen als m'n schoonouders er zijn gebruik ik die potten. Teveel gedoe voor ons tweetjes.
*en ik vind die zwarte thee stiekem helemaal niet zo geweldig*
Maar laat het mijn schoonfamilie niet horen
nee he ik lust hem ook niet, is net te sterke engelse thee
quote:cevree schreef op 30 mei 2010 @ 14:30:

nee he ik lust hem ook niet, is net te sterke engelse theeNja ik hou wel van sterke thee en ik vind die siyah cay ook wel te drinken hoor...maar zij zijn er helemaal verliefd op en nou, ik dus niet.
quote:nazife schreef op 30 mei 2010 @ 14:33:

[...]

Nja ik hou wel van sterke thee en ik vind die siyah cay ook wel te drinken hoor...maar zij zijn er helemaal verliefd op en nou, ik dus niet.me neither.. smaakjes thee vind ik veel lekkerder. als me schoonmama dit maar niet leest haha ( maar gebeurt niet ze kan tog geen nederlands hahah )
quote:cevree schreef op 30 mei 2010 @ 14:42:

[...]

me neither.. smaakjes thee vind ik veel lekkerder. als me schoonmama dit maar niet leest haha ( maar gebeurt niet ze kan tog geen nederlands hahah )grrr...die van mij wel, maar die zit nu in turkiye
Ik moet er echt zin in hebben, dat heb ik niet altijd.

En zo vlak na het eten helemaal niet..
oh ik hou daar wel van na het eten. ik rook ook nog na het eten, misschien dat ik vooral de combinatie waardeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven