halogeen oven
zondag 8 mei 2011 om 21:29
Hallo allemaal,
Wie heeft er ervaring met een halogeen oven? zo eentje:
http://www.dagelijksekoop ... 1dayfly-halogeen-oven.jpg
Kan je er bijvoorbeeld ook een afbakbroodje/-stokbrood in maken? Is het makkelijk in gebruik en duren de gerechten heel lang? Kan je tegelijkertijd aardappelen, vlees en groenten in klaar maken?
Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!!
groetjes Leyla
Wie heeft er ervaring met een halogeen oven? zo eentje:
http://www.dagelijksekoop ... 1dayfly-halogeen-oven.jpg
Kan je er bijvoorbeeld ook een afbakbroodje/-stokbrood in maken? Is het makkelijk in gebruik en duren de gerechten heel lang? Kan je tegelijkertijd aardappelen, vlees en groenten in klaar maken?
Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!!
groetjes Leyla
maandag 9 mei 2011 om 10:26
Ik heb er een met Kerst gekregen en gebuik hem heel erg veel. Broodjes afbakken, pizza, vlees, aardappeltjes, cake enz. enz. Ik ben er erg enthousiast over, omdat het ding geen opwarmtijd nodig heeft. En erg handzaam is. Ook schoonmaken is zo gepiept, heerlijk.
Ik zie dat ie op jouw site voor bijna ¤70 staat: bij Blokker kost ie rond de ¤35 en ik heb ongeveer dezelfde gezien bij het Kruidvat voor rond de ¤30. Dus ik zou zeker even verder shoppen. Of zelfs op Marktplaats kijken, want er zijn dus ook mensen die hem nooit gebruiken...
Ik zie dat ie op jouw site voor bijna ¤70 staat: bij Blokker kost ie rond de ¤35 en ik heb ongeveer dezelfde gezien bij het Kruidvat voor rond de ¤30. Dus ik zou zeker even verder shoppen. Of zelfs op Marktplaats kijken, want er zijn dus ook mensen die hem nooit gebruiken...
maandag 9 mei 2011 om 19:08
bedankt voor de reacties!
@InyMiny hmm dat klinkt niet zo goed!! *twijfel twijfel*
Van Maaike en Dribbel klinkt juist wel weer goed ik ga eens bij de blokker kijken. Ik ga 'm gewoon aanschaffen, is stukken goedkoper dan een mini oventje en ook veelzijdiger, ben alleen wel bang dat je goede kookkunsten moet hebben om het goed te maken..
@InyMiny hmm dat klinkt niet zo goed!! *twijfel twijfel*
Van Maaike en Dribbel klinkt juist wel weer goed ik ga eens bij de blokker kijken. Ik ga 'm gewoon aanschaffen, is stukken goedkoper dan een mini oventje en ook veelzijdiger, ben alleen wel bang dat je goede kookkunsten moet hebben om het goed te maken..