halogeen oven

08-05-2011 21:29 5 berichten
Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met een halogeen oven? zo eentje:

http://www.dagelijksekoop ... 1dayfly-halogeen-oven.jpg

Kan je er bijvoorbeeld ook een afbakbroodje/-stokbrood in maken? Is het makkelijk in gebruik en duren de gerechten heel lang? Kan je tegelijkertijd aardappelen, vlees en groenten in klaar maken?

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!!

groetjes Leyla
Alle reacties Link kopieren
Ken mensen die er 1 hebben. Totaal gebruikt: 5 keer.

Ondanks de woorden: het is zoooo gezonder etc.
Ik heb er een met Kerst gekregen en gebuik hem heel erg veel. Broodjes afbakken, pizza, vlees, aardappeltjes, cake enz. enz. Ik ben er erg enthousiast over, omdat het ding geen opwarmtijd nodig heeft. En erg handzaam is. Ook schoonmaken is zo gepiept, heerlijk.

Ik zie dat ie op jouw site voor bijna ¤70 staat: bij Blokker kost ie rond de ¤35 en ik heb ongeveer dezelfde gezien bij het Kruidvat voor rond de ¤30. Dus ik zou zeker even verder shoppen. Of zelfs op Marktplaats kijken, want er zijn dus ook mensen die hem nooit gebruiken...
Heb er ook een, is alleen wel even wennen op het begin. Oven heeft idd geen opwarmtijd en mijn eten is keer op keer verbrand. Ondertussen begin ik het wel een beetje te leren. Geen idee of je van alles tegelijk kunt doen, nog nooit geprobeerd.
bedankt voor de reacties!

@InyMiny hmm dat klinkt niet zo goed!! *twijfel twijfel*

Van Maaike en Dribbel klinkt juist wel weer goed ik ga eens bij de blokker kijken. Ik ga 'm gewoon aanschaffen, is stukken goedkoper dan een mini oventje en ook veelzijdiger, ben alleen wel bang dat je goede kookkunsten moet hebben om het goed te maken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven