Heerlijk Rotterdam

17-08-2010 15:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komend weekend is het Heerlijk Rotterdam, daarbij kun je allerlei gerechten proberen van topchefs. Is iemand van jullie daar wel eens geweest? Is het de moeite waard?
Nee... maar ben nu wel benieuwd. Ga zaterdag naar een vriendin in R'dam, dus misschien is het wel wat voor ons.
Ik vind het ,eerlijk gezegd een nogal dure grap. Volgens mij kan je voor dat geld net zo goed een goed restaurant opzoeken en daar gewoon gaan eten.

De entree is 12,50 en de hapjes, want meer zijn het niet, zijn tussen de 2,50 en 10,00. Als je daar op een gezonde manier je maag wil vullen, zit je al snel aan de 100,00 per persoon.
Jij bent eerder geweest dus Cateautje? Ik was inderdaad een beetje bang dat de gerechten de grootte van amuses hebben, dan is het een duur grapje. Aan de andere kant wel eens leuk om dat soort dingen te proberen.
hi, ik ga morgenavond voor het eerst. ik zal vrijdag wel even laten weten hoe het is geweest.
@cateautje: eet jij 8-25 gerechten dan? Vind die 100 euro van je wel beetje overdreven hoor...
quote:Oelepetoet schreef op 18 augustus 2010 @ 08:20:

hi, ik ga morgenavond voor het eerst. ik zal vrijdag wel even laten weten hoe het is geweest.Leuk!
Hoi,

Sorry dat ik niet op vrijdag heb gereageerd. Op een of andere manier kon ik thuis niet inloggen.

Enfin, ik weet niet wie er nog meer zijn geweest maar het was vooral een plek voor zien en gezien worden. Veel vrouwen met opgespoten lippen en heel mager, of juist heel dik in te strakke pakjes. Eten was erg duur. Het bedrag dat je uitgaf op een avond, zou je ook uitgeven aan een avondje uiteten in een restaurant. Ik vond het tegenvallen. Wel gezellig mensen gekeken en ons verbaasd over de verschillende rotterdamse pluimage. Leuke avond gehad maar niet meer dan dat. Niet voor herhaling vatbaar. Het was overigens wel heel mooi aangekleed.

Greetzzz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven