Herfst, koken en eten
woensdag 25 september 2013 om 18:48
Ik heb een beetje last van de zomer is voorbij dip. Waar ik blij van word is eten en dan vooral seizoensgericht. Vandaag had ik vrij en er staat een pan draadjes vlees al bijna 6 uur te pruttelen. Vlees dichtgeschroeid, wijn, kruiden en in het laatste uur toegevoegd, pastinaak, wortels en spuitjes.
Van welke herfstige drank, spijzen en recepten wordt jij blij?
Van welke herfstige drank, spijzen en recepten wordt jij blij?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 25 september 2013 om 18:52
Afgelopen week een heerlijke ovenschotel gemaakt; stoofvlees een uur of 3 laten garen met laurier en een paar kruidnagelen, dan pompoen, ui, wortel en knoflook er bij, wat selderij en paprikapoeder, kerriepoeder en zout/peper, en als dat allemaal redelijk goed gaar is overgooien in een ovenschotel, bladerdeeg en kaas er overheen en nog een half uurtje in de oven... Lekker!
woensdag 25 september 2013 om 18:53
woensdag 25 september 2013 om 18:54
oehhh! Lekker, herfstige dingen.
Pompoen in stoofschotels en soep
Ovengeroosterde knolgroenten met geroosterd vlees
Rode uien in bijvoorbeeld rode uien tarte tatin (uitjes stoven in balsamico azijn/port) met verkruimelde verse kaas
ben nooit zo'n paddenstoeleneter geweest, maar misschien komen anderen wel met recepten die me dat iets meer leren
Pompoen in stoofschotels en soep
Ovengeroosterde knolgroenten met geroosterd vlees
Rode uien in bijvoorbeeld rode uien tarte tatin (uitjes stoven in balsamico azijn/port) met verkruimelde verse kaas
ben nooit zo'n paddenstoeleneter geweest, maar misschien komen anderen wel met recepten die me dat iets meer leren
woensdag 25 september 2013 om 19:18
woensdag 25 september 2013 om 19:27
woensdag 25 september 2013 om 19:38