Het supermarkt wijntopic

24-04-2008 09:34 73 berichten
Ik heb geen verstand van wijn. Er is te veel, te veel verschillend. Als ik in de super voor het schap sta kies ik een leuk etiket uit.

Maar soms zit daar hele lekkere wijn tussen. Dat gebeurt jullie vast ook. Misschien kunnen we die kennis hier uitwisselen.

Dus, heb je laatst wijn bij de super gekocht die lekker was. Geef hier op bij welke supermarkt en hoe de wijn heet.



Deze wijn vind ik erg lekker:



Bij de C1000

Chardonay

het merk is volgens mij Harvey (of zo)

Er staat een postzegel met een koalabeer op het etiket.



Smaak: Fris, droog met een beetje een salmiacnasmaak.
Alle reacties Link kopieren
Koop gewoon de supermarkt wijngids, dan ben je al meteen een heel stuk op weg met lekkere wijnen uit de supermarkt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
ik werkte in een supermarkt en je kunt daar aan de uitstalling zien welke wijnen veel verkocht wordt. de hardlopers staan meestal op pallet, de minsten staan 1 doos breed.



maar smaken verschil uiteraard!
Belle73 schreef op 24 april 2008 @ 09:39:

Koop gewoon de supermarkt wijngids, dan ben je al meteen een heel stuk op weg met lekkere wijnen uit de supermarkt.


Ja, en als ik naar de film wil kan ik de recensies in de krant lezen. Maar dan lees ik ook liever het topic "welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van".

Ik waardeer jullie mening nu eenmaal meer dan die van een of andere vinoloog die een boek schrijft. Ik heb het idee dat wijnkenners andere criteria hebben dan gewone mensen.
De AH huismerk rosé en zuid-afrikaanse wijnen vind ik zalig!
Bambi schreef op 24 april 2008 @ 09:58:

De AH huismerk rosé en zuid-afrikaanse wijnen vind ik zalig!


AH huismerk rosé, Check!

Kijk die zou ik dus nooit uit mezelf uit het schap trekken.
Alle reacties Link kopieren
witte wijn ,