Het zou niet moeten mogen!

28-03-2012 21:08 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrr. Drukke dag gehad, vanavond grote schoonmaak in de planning en ben alleen thuis.

Ik dacht, ik verwen mezelf even met lekkere aardbeien in gesmolten chocola.

Lekker chocola gesmolten en de aardbeien in een bakje naast de pc (uitstelgedrag ivm schoonmaken). Neem ik een aardbei, lekker door de chocola en dan.

CHRUNCH, het lijkt wel een appel! Zo mooi als ze er uit zien, zo hard en smakeloos als ze zijn. Jammer de bammer!
Maar je hebt iig aardbeien en chocolade... anderen hadden aardbeien, en die blijken op te zijn als ze er zin in hebben. Daar word je ook niet blij van.
Ja dat is het nadeel aan seizoensfruit kopen buiten het seizoen. Hartstikke duur en helemaal niet zo lekker. Volgende keer gewoon de verleiding weerstaan.

Wel jammer als je je ergens op verheugd.
Ik weet het, hardstikke buiten het seizoen, maar ja. Zomer in je bol enzo.
Arme schat
Aaah, van de zomer nog eens proberen!

Beetje net als mannen die er mooi uitzien, maar smaakloos blijken...
De volgende keer een banaan in stukjes door de chocola doen?

Die zijn in ieder geval altijd zacht.
Aardbeien even nog laten rijpen en er van de week iets lekkers mee maken.

Kijken of je nu nog iets anders hebt om door de chocolade te roeren.

Koek, cake, lange vingers, kiwi, banaan, enz.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb m'n vingers er gewoon in gedoopt. Ook lekker!

Moet nu echt drastisch bloed van het raam gaan poetsen (ivm, vogeltjesseizoen en bloeddorstige katten).
quote:sinaasappellikeur schreef op 28 maart 2012 @ 21:19:

Moet nu echt drastisch bloed van het raam gaan poetsen (ivm, vogeltjesseizoen en bloeddorstige katten).Dat zal wel een slachtpartij geweest zijn!
Het is iedere dag weer een verrassing! Soms een kleine worm, dan weer de ingewanden van een kikker en vanavond net na thuiskomst (moe, wilde rustig mijn schoenen even uitdoen) een spartelende merel.

Had er eigenlijk even geen zin in, maar ja, wat zullen de buren morgen denken (schaamt zich voor slechte huishoudinstinct).
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 maart 2012 @ 21:16:

Aardbeien even nog laten rijpen en er van de week iets lekkers mee maken.

Kijken of je nu nog iets anders hebt om door de chocolade te roeren.

Koek, cake, lange vingers, kiwi, banaan, enz.Jammer MV, maar ik hoorde van de week van de groenteman bij de Sligro dat de aardbeien die nu op de markt zijn in Spanje de grond (nou ja, de struiken) uitgejaagd worden en never zacht gaan worden, al laat je ze liggen tot ze een groen jasje aan hebben. Toch nog maar een paar weekjes wachten...
Waarom geen lekkere bramen en framboosjes. Geen idee of daar nu het seizoen voor is of niet (ik woon nog thuis) maar wij hebben nu wat bakjes hier liggen die zooo heerlijk zacht en zoet zijn. Verder zou raad ik ananas aan.
hm hier dus geen last van heerlijke zoete aardbeien
quote:priempje schreef op 28 maart 2012 @ 21:32:

hm hier dus geen last van heerlijke zoete aardbeiengrrr.
quote:sri schreef op 28 maart 2012 @ 21:28:

[...]

Jammer MV, maar ik hoorde van de week van de groenteman bij de Sligro dat de aardbeien die nu op de markt zijn in Spanje de grond (nou ja, de struiken) uitgejaagd worden en never zacht gaan worden, al laat je ze liggen tot ze een groen jasje aan hebben. Toch nog maar een paar weekjes wachten...Oh oke. Ik heb ze ook nog niet gekocht hoor. Koop ze alleen in hoogseizoen. Koop niet zoveel fruit. In de winkel of markt heb ik er trek in en dan verpietert het in de koelkast omdat ................ ja waarom eigenlijk? Dus koop het alleen als ik er een recept mee maak.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:sinaasappellikeur schreef op 28 maart 2012 @ 21:28:

Het is iedere dag weer een verrassing! Soms een kleine worm, dan weer de ingewanden van een kikker en vanavond net na thuiskomst (moe, wilde rustig mijn schoenen even uitdoen) een spartelende merel.

Dit is misschien ook wel zomers voor door de gesmolten chocolade.

Aardbeien varieren erg in smaak, maar gewoon ruiken in de supermarkt, je ruikt dan vanzelf of je goeie of waterzakken te pakken hebt. Twee weken terug waren er super lekkere bij de AH voor maar 1,99 per bakje!
Getver, kikkeringewanden met chocola...hmm, denk dat ik even oversla.

Ik weet dat je aan fruit moet ruiken, maar ja, vlug vlug clug en ze zagen er zo mooi uit. Ach ja, volgende keer ga ik mijn fruit lekker besnuffelen voordat ik het koop.

(ga nu echt drastisch van t forum af en aan de bloederige poets)
Hmpf, heeft ook net aardbeien gekocht, staan nog in de koelkast....

Meteen iets minder zin in nu. Wellicht voor op een beschuitje met wat suiker dan maar?

Beschuit is tóch al kneiter hard...
Ik haal al 2 weken aardbeiden bij de Appie en ik dacht eerst dat ze helemaal niet lekker zouden zijn, maar ik vond ze best goed te eten. Lekker zoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven